rökare?

när började nu röka?

• Antal röstningar
    0
Zee skrev:
Vad sägert facket, a.k.a. The Fuck™ om detta egentligen?

Jadu...har inte kollat med dom än..
Står på min attgöralista:

1.Diska klart
2.TA EN CIGG :hihi
3.Kolla sporthoj.com
4. leka med min son
5.

16. Kolla upp med facket

Easy_Mike skrev:
Jadu...har inte kollat med dom än..
Står på min attgöralista:

1.Diska klart
2.TA EN CIGG :hihi
3.Kolla sporthoj.com
4. leka med min son
5.

16. Kolla upp med facket

Du borde skippa nummer 2 helt och hållet och flytta upp nummer 4 till plats 2.

Zee skrev:
Du borde skippa nummer 2 helt och hållet och flytta upp nummer 4 till plats 2.

:fatta! nä..
för jag lekte med honom innan disken..
ska väl inte skämma bort pojkvaskern heller..

är ju fint väder idag så det blir nog en tur på minimoton :tummenupp
hans egen alltså..
2½ år...kör 14e med stödhjul :tummenupp

morlock skrev:
Som sagt, det handlar om karaktär.

:fakta precis!!

Å det gäller alla slags laster...som ex. rökning, fine, det kanske inte är helt lätt att sluta vad vet jag, jag har aldrig pyrrat i hela mitt liv, men VILL man så KAN man.

Det är väl lika med dom som är kraftigt överviktiga. Det är ju inte så, att hux flux så sitter man med 30-40 kg övervikt. Dom kommer ju någonstans ifrån. D.v.s för mycket godsaker o för lite motion. Dålig karaktär över intaget o latmasken som har tagit över.

Och dom jag pratar om nu, är INTE dom som av ett eller annat ämnesomsättningsfel blir kraftigt överviktiga.

Man får välja hur man vill leva, o det finns väl nåt programserie som heter nåt med att man blir vad man äter. Det stämmer väl rätt så bra det.

Det värsta som finns är männsikor som skyller sin övervikt på ditten o datten. När man VET att det slinker ner kanelbulllar o jävelskap stup i ett.

Jag gillar själv att äta mycket o god mat o allehanda smårätter som är gott. Men skulle jag stoppa i mig obegränsade mängder så kan jag ju räkna ut med lilltån vad som skulle hända. Nää...man får försöka vara lite sund för att få en sund hälsa. För det handlar ju inte bara om kilona som hamnar på utsidan. Utan alla jävla fel som blir invärtes.

Tjing för att inte få högt blodtryck, ha dåliga värden på inre organ o bli trött av att gå 2 trappsteg. :näsblod

Nää...nu är det fikadags... med tillhörande äpple!! :tungan

//Madelene

Madhonda skrev:
:fakta precis!!
Å det gäller alla slags laster...som ex. rökning, ... 30-40 kg övervikt. ...äta mycket o god mat o allehanda smårätter som är gott. ...obegränsade mängder ...en sund hälsa...Nää...nu är det fikadags... med tillhörande äpple!! :tungan
//Madelene
Summan av alla laster är konstant, slutar man med något börjar man med något annat. Så är det. :fakta

I mitt fall blev sötsaker. :3freak

morlock skrev:
Summan av alla laster är konstant, slutar man med något börjar man med något annat. Så är det. :fakta

I mitt fall blev sötsaker. :3freak

Du kunde väl ha bytt till nån nyttig last då..!! :tungan

Fast då kanske det inte kallas för "last" :va

Last edited:
Baby-ninja skrev:
@Mattias. Du har ännu en gång bevisat att du är "the man". Att du ORKAR börja röka igen. DET kallar jag karaktär!

/Fröken watson@baby-ninja

Ja, jag är "the man". Se bara. Mmmmmm...

Bifogat

• Mrsmoker2005.jpg
    Mrsmoker2005.jpg
    49.3 KB · Visningar: 68
Easy_Mike skrev:
på min arbetsplats tex..så ska dom PÅ ALLVAR korta arbetstiden för ickerökare

alltså ...röker du inte så går du hem kl 13.00 på fredagen istället för 16.15..

Jag _tror_ inte att det är tillåtet, eftersom alla har rätt till 5 min rast varje timme, att skita, äta äpple, ringa hem, eller röka.
(jag rökte mina cigg på mindre än 5 minuter, men det är klart, ska man måsta ta hissen ner, knata till utgången, ringa efter en taxi och åka utanför stadsgränsen så tar det lite tid)

Jag har jobbat med folk som allvarligt ringer hem/får samtal av sin sambo minst fem gånger under en arbetsdag, _det_ är sjukt!!

Om det skulle gå igenom så ska alla som inte är hardcore muslimer också få gå hem tidigare på fredagarna, för muslimer ska väl knata iväg och rulla ut bönemattan en liten stund om dagen (jag reserverar mig för att det kan vara någon annan religion, jag har jobbat med en sån tomte en gång, och hans bönestunder inföll alltid lagom tills det var något skitgöra på gång, dessutom vägrade han att ta order från kvinnor, vilket var ett mindre problem då hans arbetsledare var kvinna....)

GuW skrev:
...Jag _tror_ inte att det är tillåtet, eftersom alla har rätt till 5 min rast varje timme, att skita, äta äpple, ringa hem, eller röka.
....

Det tror inte jag heller..
Men som jag sa till min Chef/arbetsledare..
Bring it u pussy...
(han hämtar platschefen) Och jag får upprepa mig igen :rolleyes:

Edit: Min chef o jag kommer inte riktigt överens....
Han tål inte konstruktiv kritik.
Typ.."Hade du inte kunna berätta att det var helt onödigt att flytta dom 30 Lastbilsdäcken innan jag gjorde det"
Då ballar han ur om ngt att jag fan inte ska tro jag är ngt...och jag ska minsann inte komma och berätta hur han ska sköta sitt jobb.. :kocko
Och då måste jag återigen förklara för honom hur dum i huvet han är.(han hämtar givetvis platschefen igen) Och jag får upprepa mig igen :rolleyes:

Men det ska nog lösa sig... :tummenupp

Easy_Mike skrev:
Det tror inte jag heller..
Men som jag sa till min Chef/arbetsledare..
Bring it u pussy...
(han hämtar platschefen) Och jag får upprepa mig igen :rolleyes:

Edit: Min chef o jag kommer inte riktigt överens....
Han tål inte konstruktiv kritik.
Typ.."Hade du inte kunna berätta att det var helt onödigt att flytta dom 30 Lastbilsdäcken innan jag gjorde det"
Då ballar han ur om ngt att jag fan inte ska tro jag är ngt...och jag ska minsann inte komma och berätta hur han ska sköta sitt jobb.. :kocko
Och då måste jag återigen förklara för honom hur dum i huvet han är.(han hämtar givetvis platschefen igen) Och jag får upprepa mig igen :rolleyes:

Men det ska nog lösa sig... :tummenupp

Vilket stimulerande arbete du måste ha.
Vad jobbar du med egentligen?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...