hållundan
Emozione!
Jag vet inte. Jag har aldrig förstått vad han säger. Florr Filler-Flopphoppare tror jag dom kallar sig nuförtiden.Zee skrev:Heter han inte Piff nu? Eller var det Poff?Han e en sån dära HipFloppare huh?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte. Jag har aldrig förstått vad han säger. Florr Filler-Flopphoppare tror jag dom kallar sig nuförtiden.Zee skrev:Heter han inte Piff nu? Eller var det Poff?Han e en sån dära HipFloppare huh?
hållundan skrev:Jag vet inte. Jag har aldrig förstått vad han säger. Florr Filler-Flopphoppare tror jag dom kallar sig nuförtiden.
honkiie skrev:...en vilja av stål precis som om man ska ta sig ur ett nikotinberoende.

Därför att det krävs mycket vilja för att sluta rökaMarkus skrev:Öööhhh, varför då?![]()
Så det krävs inte lika mycket att inte vilja börja röka?honkiie skrev:Därför att det krävs mycket vilja för att sluta röka
Gick du en kurs för att lära dig ställa så dumma frågor?hållundan skrev:Så det krävs inte lika mycket att inte vilja börja röka?
Jag slutade snusa för snart två månader sedan, började trappa ner på en söndag och till onsdag var jag helt nikotinfri. Inte var det jättekul, men jag gjorde det faktiskt på "kul" eftersom jag ville veta om det är så svårt som alla säger - vilket det absolut inte var.honkiie skrev:Därför att det krävs mycket vilja för att sluta röka
Nej, jag ansträngde mig dock för att sjunka till din något infantila nivå.honkiie skrev:Gick du en kurs för att lära dig ställa så dumma frågor?
Markus skrev:Jag slutade snusa för snart två månader sedan, började trappa ner på en söndag och till onsdag var jag helt nikotinfri. Inte var det jättekul, men jag gjorde det faktiskt på "kul" eftersom jag ville veta om det är så svårt som alla säger - vilket det absolut inte var.
Å andra sidan funderar jag på att börja igen, så länge ingen kommer med en bra anledning att inte göra det.
Snus är billigt, gott och som bekant tufft. Vad är nackdelen?
Zee skrev:Nu får du ju hänga med i svängarna va.. du ska ju röka. Det är riktigt tufft.

Så jag är omogen för att jag förklarar att det är svårt att sluta röka eller snusa? Du har ju inte den blekaste om vad det handlar om då du inte rökt eller snusat.hållundan skrev:Nej, jag ansträngde mig dock för att sjunka till din något infantila nivå.
hållundan skrev:Nej, jag ansträngde mig dock för att sjunka till din något infantila nivå.

Markus skrev:Jag vet, jag gör det nu - istället för snus.![]()
Haha men för helvetet! Du kan ju inte säga att det är lätt att sluta snusa om du röker istället, eller var du oseriös?Markus skrev:Jag vet, jag gör det nu - istället för snus.![]()

honkiie skrev:Så jag är omogen för att jag förklarar att det är svårt att sluta röka eller snusa?

honkiie skrev:Hursomhelst så tycker jag vi lägger ner det här snart för som alla vet![]()
honkiie skrev:Haha men för helvetet! Du kan ju inte säga att det är lätt att sluta snusa om du röker istället, eller var du oseriös?![]()

Du är omogen för att du drar ner nivån till sandlådans små små gulligulliga väggar.honkiie skrev:Så jag är omogen för att jag förklarar att det är svårt att sluta röka eller snusa? Du har ju inte den blekaste om vad det handlar om då du inte rökt eller snusat.
Hursomhelst så tycker jag vi lägger ner det här snart för som alla vet
Varför var den dum? Jag kanske blev dassad varje dag efter skolan för att jag inte rökte, då kanske jag tyckte det var svårt att INTE börja röka, eftersom alla som rökte var så innihelvete fräkca.Markus skrev:Frågan var i och för sig ganska dum, men kul.![]()
Ackta dig för honki nu. Han e lack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
honkiie skrev:Man behöver inte vara smart för att ta os medalj heller, däremot måste man ha en vilja av stål precis som om man ska ta sig ur ett nikotinberoende.
Zee skrev:Enligt lagen om att hålla sig konsekvent borde Markus påpeka din politiska okorrekthet att använda CP-barn som skämt på internet.
Lägger bollen på mållinjen...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen