Röd R6 stulen i STHLM 13/5

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Parkerad mellan 11.00 och 13.00 på mc-ruta på regeringsgatan.

Fick köra hojen en vecka iaf då. Så jääääääääävla trist........

Bifogat

• tn_PICT1001.JPG
    tn_PICT1001.JPG
    114.7 KB · Visningar: 362
Last edited:
Surt för dig.. Idioter som inte kan låta sakerna vara ifred, mitt på blanka dagen dessutom.
Jag håller ett öga i Södertälje åt dig! Har hittat 2 stulna bågar här förra sommarn åt 2 killar.. Man vet aldrig.. :/

tes skrev:
Surt för dig.. Idioter som inte kan låta sakerna vara ifred, mitt på blanka dagen dessutom.
Jag håller ett öga i Södertälje åt dig! Har hittat 2 stulna bågar här förra sommarn åt 2 killar.. Man vet aldrig.. :/

Ok. gött. (du ser ju ut att ha öga för det..)!

tes skrev:
Min hamnade oxå där. Invandrartätt område av Södertälje. Kommer inte ihåg namnet. Men jag var snabbt inne, o sen direkt ut igen. Kände mig iaktagen. Iofs körde jag på en Ducati för tillfället, kanske därför de tittade. Spekulationer =) Men titta där iaf. Jag frågade bara nån enstaka ungdom o direkt visste de vad jag pratade om. Gör det inom några dagar... tjuvarna brukar ibland vara dumma nog att köra hojen som den är innan den blir fullackad eller skickad söderut.

Swedie skrev:
Min hamnade oxå där. Invandrartätt område av Södertälje. Kommer inte ihåg namnet. Men jag var snabbt inne, o sen direkt ut igen. Kände mig iaktagen. Iofs körde jag på en Ducati för tillfället, kanske därför de tittade. Spekulationer =) Men titta där iaf. Jag frågade bara nån enstaka ungdom o direkt visste de vad jag pratade om. Gör det inom några dagar... tjuvarna brukar ibland vara dumma nog att köra hojen som den är innan den blir fullackad eller skickad söderut.

Antagligen är det Ronna eller Geneta du tänker på.. Där vågar man knappt visa sig som svensk tjej.. Men jag ska ta en runda senare ikväll, åker igenom o kollar om jag ser nått.. Ser jag någon kille som kan tänkas veta något så stannar jag självklart och frågar, nackdelen är bara att det kryllar av R1:or / R6:or i Södertälje.

Jag lider med dig.
Min hoj blev nästan stulen i natt. När jag kom ut imorse så satt det en domkraft i låset och tändningslåset var sönderhackat. Tur att det var klåpare man råkade ut för själv. Dock kommer det att kosta en del att fixa och ersätta låset så jag har nog inte råd att köra mer i sommar (fattig student).

Fan vad trist för dig!

Tycker det är kallt agerande av tjuvarna, att sno en hoj i Sthlm mitt på dagen. Mkt konstigt att de kan komma undan, då det borde finnas en massa vittnen. Någon måste ju ha sett när de stod och lastade. Du borde åka till platsen och sätta upp lite lappar, man kan ha tur...

kurre3 skrev:
Parkerad mellan 11.00 och 13.00 på mc-ruta på regeringsgatan.

Fick köra hojen en vecka iaf då. Så jääääääääävla trist........

De är grymt men det finns alltid de som har det värre

Salig skrev:
Fan vad trist för dig!

Tycker det är kallt agerande av tjuvarna, att sno en hoj i Sthlm mitt på dagen. Mkt konstigt att de kan komma undan, då det borde finnas en massa vittnen. Någon måste ju ha sett när de stod och lastade. Du borde åka till platsen och sätta upp lite lappar, man kan ha tur...

Jag frågade ett par pizzabagare intill mc-parkeringen men de hade inte sett nåååånting. Bor i lkpg så det blir lurigt med lappar..

Lider med dig Kurre!
Hoppas du hittar den!

Till er andra:
Pizzabagare och "invandrartäta områden"? Här va man inte liiiiiiitttee fördomsfull! :tummenner
Kurre, du kan likaväl hitta din hoj med en svensk åkandes på den....

kurre3 skrev:
Jag frågade ett par pizzabagare intill mc-parkeringen men de hade inte sett nåååånting. Bor i lkpg så det blir lurigt med lappar..

Pizzabagare..? Fördomsfulla människor straffar gud med detsamma hörde jag,iofs så kan inte Gud själv sagt det för han är väl den mest fördomsfulla.

Lion skrev:
Lider med dig Kurre!
Hoppas du hittar den!

Till er andra:
Pizzabagare och "invandrartäta områden"? Här va man inte liiiiiiitttee fördomsfull! :tummenner
Kurre, du kan likaväl hitta din hoj med en svensk åkandes på den....
hovsjö och geneta, ronna är ungefär som det beskrivs. inge fördomsfullt där inte.

Det var fan vad dom stjäl bågar...surt :huvet
Den kanske står på lagret i pizzerian :3freak :hihi
Fördomsfull...nä :tungan

Regnr. syns på bilden och är som följer WGT 377.

Ursäkta, men pizzabagare var det som jag frågade! Finns det något annan benämning på folk som bakar pizza så är jag idel öra!
Pizzaköksmästarbefäl och dennes pizzarestaurangskassabiträde var det som menade att de inte sett något brottsligt för er petiga...

kurre3 skrev:
Parkerad mellan 11.00 och 13.00 på mc-ruta på regeringsgatan.Fick köra hojen en vecka iaf då. Så jääääääääävla trist........
Fan värt att investera i en GPS sändare i hojjen o lämna den sårbar för att knulla upp dessa fuckon som snor ens hoj.. :huvet

Ställa den i Botkyrka så hinner man inte ens blinka innan någon knarkare eller tattare har plockat den..
Ett medborgargarde som norrlänningarna har ska man starta :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...