Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kurre3 skrev:Parkerad mellan 11.00 och 13.00 på mc-ruta på regeringsgatan.
Fick köra hoj en en vecka iaf. då. Så jääääääääävla trist........
tes skrev:Surt för dig.. Idioter som inte kan låta sakerna vara ifred, mitt på blanka dagen dessutom.
Jag håller ett öga i Södertälje åt dig! Har hittat 2 stulna bågar här förra sommarn åt 2 killar.. Man vet aldrig.. :/
Min hamnade oxå där. Invandrartätt område av Södertälje. Kommer inte ihåg namnet. Men jag var snabbt inne, o sen direkt ut igen. Kände mig iaktagen. Iofs körde jag på en Ducati för tillfället, kanske därför de tittade. Spekulationer =) Men titta där iaf. Jag frågade bara nån enstaka ungdom o direkt visste de vad jag pratade om. Gör det inom några dagar... tjuvarna brukar ibland vara dumma nog att köra hojen som den är innan den blir fullackad eller skickad söderut.tes skrev:Surt för dig.. Idioter som inte kan låta sakerna vara ifred, mitt på blanka dagen dessutom.
Jag håller ett öga i Södertälje åt dig! Har hittat 2 stulna bågar här förra sommarn åt 2 killar.. Man vet aldrig.. :/
Swedie skrev:Min hamnade oxå där. Invandrartätt område av Södertälje. Kommer inte ihåg namnet. Men jag var snabbt inne, o sen direkt ut igen. Kände mig iaktagen. Iofs körde jag på en Ducati för tillfället, kanske därför de tittade. Spekulationer =) Men titta där iaf. Jag frågade bara nån enstaka ungdom o direkt visste de vad jag pratade om. Gör det inom några dagar... tjuvarna brukar ibland vara dumma nog att köra hojen som den är innan den blir fullackad eller skickad söderut.
kurre3 skrev:Parkerad mellan 11.00 och 13.00 på mc-ruta på regeringsgatan.
Fick köra hojen en vecka iaf då. Så jääääääääävla trist........
Salig skrev:Fan vad trist för dig!
Tycker det är kallt agerande av tjuvarna, att sno en hoj i Sthlm mitt på dagen. Mkt konstigt att de kan komma undan, då det borde finnas en massa vittnen. Någon måste ju ha sett när de stod och lastade. Du borde åka till platsen och sätta upp lite lappar, man kan ha tur...
Lion skrev:Till er andra:
kurre3 skrev:Jag frågade ett par pizzabagare intill mc-parkeringen men de hade inte sett nåååånting. Bor i lkpg så det blir lurigt med lappar..
hovsjö och geneta, ronna är ungefär som det beskrivs. inge fördomsfullt där inte.Lion skrev:Lider med dig Kurre!
Hoppas du hittar den!
Till er andra:
Pizzabagare och "invandrartäta områden"? Här va man inte liiiiiiitttee fördomsfull!![]()
Kurre, du kan likaväl hitta din hoj med en svensk åkandes på den....
Fan värt att investera i en GPS sändare i hojjen o lämna den sårbar för att knulla upp dessa fuckon som snor ens hoj..kurre3 skrev:Parkerad mellan 11.00 och 13.00 på mc-ruta på regeringsgatan.Fick köra hojen en vecka iaf då. Så jääääääääävla trist........
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |