Röd Ducati 996 bp. RDB994

:huvet :4skrika :machinegu :brinnerup Tjuvar...

Skall hålla utkik, när jag ser en Ducce så tittar man ju lite extra.
Åker en hel del kring Solna-Sundbyberg-Stan-Söder så inte omöjligt att man kanske ser nått, håller utkik.
 
Fan att det ska vara så svårt att skilja på ditt & mitt för vissa personer! Hoppas det löser sig för dig kompis! Vi är ju i lite av samma sits nu. Du har ingen hoj, men är utomlands och kan ändå inte köra. Jag har hoj som står på verkstaden men är såpass "justerad" i ryggen att jag ändå inte kan köra på ett tag. Så det är nästan tur att hojen inte står i garaget :tungan
 
Håller ögonen öppna, är ju inte sååå vanligt med duccisar här så varenda man ser spanas ju in rejält :3freak
 
Fan va arg man blir!!!! :mad: Lider med dig!!!! Fan ta alla som inte kan hålla sina äckliga smuttsiga fingrar i styr :kulspruta
 
Taz skrev:
Nej, dessvärre.

:(

Finge jag tag på endast en hojtjyv så skulle jag ta hand om honom på ett riktigt nordvärmländskt vis... :mad:

//D

Du menar att du ska pussa och krama honom och bjuda på hemkört :hihi

Nä, skämt å sido! Hoppas det löser sig med försäkringsbolag och annat. Tror ju inte på att de hittar hojen, så det får väl bli ngt annat. Köp ett Monster så att du känner ett gemensamt drag hos hojen, precis som jag :banana
 
Taz skrev:
Nej, dessvärre.

:(

Finge jag tag på endast en hojtjyv så skulle jag ta hand om honom på ett riktigt nordvärmländskt vis... :mad:

//D

De brukar ju inte vara så långt bort. Så har du tittat i Rissne-garagen? Rinkeby? Har själv hittat en hoj genom att åka o titta i garage.
 
njelger skrev:
De brukar ju inte vara så långt bort. Så har du tittat i Rissne-garagen? Rinkeby? Har själv hittat en hoj genom att åka o titta i garage.

Njae, det har jag inte. Kan inte direkt göra det heller... befinner mig i Amsterdam och jobbar och kommer inte hem på en månad ungefär...
:gnissla
//D
 
Taz skrev:
Njae, det har jag inte. Kan inte direkt göra det heller... befinner mig i Amsterdam och jobbar och kommer inte hem på en månad ungefär...
:gnissla
//D

Jag får väl kolla lite då? Varför var hojen i Sumpan? Brukar den stå där?
 
Taz skrev:
Tackar...
Mjae... den stod där för att jag har en liten flickvän där... :rodnar
//D

jag menade mest för står den där ofta kan det ju vara planerat. Men om den bara står där oförhappandes är det oftare joyrides.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top