Röd Ducati 996 bp. RDB994

:huvet :4skrika :machinegu :brinnerup Tjuvar...

Skall hålla utkik, när jag ser en Ducce så tittar man ju lite extra.
Åker en hel del kring Solna-Sundbyberg-Stan-Söder så inte omöjligt att man kanske ser nått, håller utkik.

Fan att det ska vara så svårt att skilja på ditt & mitt för vissa personer! Hoppas det löser sig för dig kompis! Vi är ju i lite av samma sits nu. Du har ingen hoj, men är utomlands och kan ändå inte köra. Jag har hoj som står på verkstaden men är såpass "justerad" i ryggen att jag ändå inte kan köra på ett tag. Så det är nästan tur att hojen inte står i garaget :tungan

Håller ögonen öppna, är ju inte sååå vanligt med duccisar här så varenda man ser spanas ju in rejält :3freak

Fan va arg man blir!!!! :mad: Lider med dig!!!! Fan ta alla som inte kan hålla sina äckliga smuttsiga fingrar i styr :kulspruta

Taz skrev:
Nej, dessvärre.

:(

Finge jag tag på endast en hojtjyv så skulle jag ta hand om honom på ett riktigt nordvärmländskt vis... :mad:

//D

Du menar att du ska pussa och krama honom och bjuda på hemkört :hihi

Nä, skämt å sido! Hoppas det löser sig med försäkringsbolag och annat. Tror ju inte på att de hittar hojen, så det får väl bli ngt annat. Köp ett Monster så att du känner ett gemensamt drag hos hojen, precis som jag :banana

Taz skrev:
Nej, dessvärre.

:(

Finge jag tag på endast en hojtjyv så skulle jag ta hand om honom på ett riktigt nordvärmländskt vis... :mad:

//D

De brukar ju inte vara så långt bort. Så har du tittat i Rissne-garagen? Rinkeby? Har själv hittat en hoj genom att åka o titta i garage.

njelger skrev:
De brukar ju inte vara så långt bort. Så har du tittat i Rissne-garagen? Rinkeby? Har själv hittat en hoj genom att åka o titta i garage.

Njae, det har jag inte. Kan inte direkt göra det heller... befinner mig i Amsterdam och jobbar och kommer inte hem på en månad ungefär...
:gnissla
//D

Taz skrev:
Njae, det har jag inte. Kan inte direkt göra det heller... befinner mig i Amsterdam och jobbar och kommer inte hem på en månad ungefär...
:gnissla
//D

Jag får väl kolla lite då? Varför var hojen i Sumpan? Brukar den stå där?

Taz skrev:
Tackar...
Mjae... den stod där för att jag har en liten flickvän där... :rodnar
//D

jag menade mest för står den där ofta kan det ju vara planerat. Men om den bara står där oförhappandes är det oftare joyrides.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT