Lou siffer
officiellt lammkött
Hur övar snuten på olika situationer som bankrån, spåra folk, storma en hus osv? Undra om man kan anmäla sig som övningsmål? Skulle va rätt kul att testa å råna en bank 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får nog inte hålla i några riktiga pengar ens men de kvittar är ute efter adrenalinet och kunna ragga med "jag råna en bank förra veckan gullet, kan jag gömma mig hos dig"Onödigt... Polisen lämnar ju tillbaka pengarna till dem rika sen iallafall![]()
Anmäla o anmäla,det e väll bra knata ner på ditt lokala bankkontor hojta "detta är ett våldsamt uttag!" och vänta på responsen från Kling o Klang?
Får nog inte hålla i några riktiga pengar ens men de kvittar är ute efter adrenalinet och kunna ragga med "jag råna en bank förra veckan gullet, kan jag gömma mig hos dig"
tror att man bör meddela att det är en övning före och inte efter om man inte vill skaka galler.
ragga på en fjortis då eller? kan inte tänka mig att någon äldre tjej än 14 hade tyckte d va coolt.
denna tråd e så löjlig. tror inte polisen använder civila vid sina övningar tyvärr.
Mä förlåt min kassa bakfylle humor då torrbollarragga på en fjortis då eller? kan inte tänka mig att någon äldre tjej än 14 hade tyckte d va coolt.
denna tråd e så löjlig. tror inte polisen använder civila vid sina övningar tyvärr.
Mä förlåt min kassa bakfylle humor då torrbollar![]()
ragga på en fjortis då eller? kan inte tänka mig att någon äldre tjej än 14 hade tyckte d va coolt.
I så fall är du ett unikum. Har två f.d. vänner som är poliser, och de förtäljer ganska vida och breda historier om när och hur de fångar sina byten.
Men om du är en som ser igenom deras "raggrepliker" så höjer du dig ett snäpp över de andra. Åtminstone i mina ögon.![]()
Anmäla o anmäla,det e väll bra knata ner på ditt lokala bankkontor hojta "detta är ett våldsamt uttag!" och vänta på responsen från Kling o Klang?
Lugnt, menade att säga det för att locka till skratt inte impa, brukar funka bättre att va rolig än dryg men hej vad vet jag.hahha jo men d e nog rätt stor skillnad på när en riktig polis berättar sina rövarhistorier och när det kommer någon "nobody" och säger att han varit statist i ett bankrån.![]()
menar inte att ja blivit impad om en snut satt o skröt över sina eskapader, är bara löjligt. killar som bröstar sig och försöker impa med massa skitsnack går fetbort.
TS: mena inte att du är en "nobody" var inte riktat mot dig, mena rent generellt.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |