http://www.break.com/index/deervsmoto5.html
sökte lite.... hittade andra - men inte denna....
inte kul alls!
//Anders
Edit: jajajaja.... förlåt då era maddafakka´s
sökte lite.... hittade andra - men inte denna....
inte kul alls!
//Anders
Edit: jajajaja.... förlåt då era maddafakka´s
Last edited:



Ser ut som en hind dock. Fördelen med rådjur är ju att man tar dom i kåpan på hojen, lite högre djur får man ju rakt sig. Klipper man rakt in i en älg så torde ju kroppen stanna i älgen, och hojen fortsätter under 
