Nu kommer funderingarna kring hojbytet.. vad ska man köpa, vad finns det att välja på, vad är att föredra och vad ska man tänka på.
Hälst ska det ju vara en motard på 400cc+ 4t... Men eftersom jag aldrig skruvat 4takt förut så är jag inte så värst insatt.
Finns det något att välja på inom denna prisklass 20-30k eller måste man vända sig längre upp. Ekonomin är ju begränsningen när man studerar och billig försäkring är ett stort +.
Kom nu med förslag på bra hojar..
Tittade till på denna hojen men blev avrådd att köpa husa från flera st.. Annars tycker jag dom ser väldigt prisvärda ut.. Man får en relativt ny hoj för inte så mycket pengar..
Vilka modeller är LV reggade osv..
Hälst ska det ju vara en motard på 400cc+ 4t... Men eftersom jag aldrig skruvat 4takt förut så är jag inte så värst insatt.
Finns det något att välja på inom denna prisklass 20-30k eller måste man vända sig längre upp. Ekonomin är ju begränsningen när man studerar och billig försäkring är ett stort +.
Kom nu med förslag på bra hojar..
Tittade till på denna hojen men blev avrådd att köpa husa från flera st.. Annars tycker jag dom ser väldigt prisvärda ut.. Man får en relativt ny hoj för inte så mycket pengar..
Vilka modeller är LV reggade osv..
Last edited:
)

aja.. låter inte farligt.. olja kostar ju 100kr litern vad jag vet.. om det inte är nån specialolja.. man kanske köper hem en hel del olja i för sig så det kanske inte blir så farligt endå..