kanske inte helt orimligt.. men frågan är om man inte fastnat mer för husa nu endå.Wesslan skrev:
Föresten.. är det inte den som har elstart eller det kanske var 520 som hade det..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kanske inte helt orimligt.. men frågan är om man inte fastnat mer för husa nu endå.Wesslan skrev:

Med transportsträcka menar jag en sån sträcka där man gärna lägger sig på jämngas och fluffar till kudden å tar en vila. Gör inte det, kör lite av å på ändå!philsson skrev:försäkringspriserna är nästan skrattretande..
Föresten.. en fråga bara ang skutsning.. det är så att jag ska övningsköra för mellankortet nu men min handledare har ingen egen hoj.. skutsade honom 03 när jag körde för A1.. är husan/husor registrerade för 2 personer.. antar att dom inte är det men det hade varit ett +.
Med transportsträcka menar du då gämn gas/hastighet.. ?.
Det var det jag misstänkte..OlleR skrev:Med transportsträcka menar jag en sån sträcka där man gärna lägger sig på jämngas och fluffar till kudden å tar en vila. Gör inte det, kör lite av å på ändå!
Husan är bara registrerad för en person.
får se hur det löser sig med övningskörning.. kanske får vänta med husan tills kortet är klart..

|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!