Rättviks gocartbana

Ja, det är karttävling och vissa individer ska vara flaggvakter som tack för att banan får användas för motardåkning eller nåt. Dom tycker i alla fall att det ska bli jätteroligt att vifta med flaggor :)

hp skrev:
Ja, det är karttävling och vissa individer ska vara flaggvakter som tack för att banan får användas för motardåkning eller nåt. Dom tycker i alla fall att det ska bli jätteroligt att vifta med flaggor :)

:tummenupp SKIT KUL :tummenupp

Tom Byron skrev:
Hur gick det? Var de inhemska eller gästande snabbast....... ? :tuttar

Hade ni skoj, kommer filmen imorgonkväll redan... :tungan

Bilder, vad hände, vem spydde, vilka körde av, hade ni tur med vädret?
svar från 2dagars körningen b högberg fick pisk :D jag va ner på 56or men fick pisk av en knäskrapare på en 525 smr jag lyfter på hatten för lars öjert 56,4 banrekord :yoparty han körde så jävla mjukt föratt hänga på fick man tvätta kallingarna när man komm hem :hihi han vann 250sm rr 03 om det är en ursäkt att inte va snabbast :( vi hade askul

saint skrev:
svar från 2dagars körningen b högberg fick pisk :D jag va ner på 56or men fick pisk av en knäskrapare på en 525 smr jag lyfter på hatten för lars öjert 56,4 banrekord :yoparty han körde så jävla mjukt föratt hänga på fick man tvätta kallingarna när man komm hem :hihi han vann 250sm rr 03 om det är en ursäkt att inte va snabbast :( vi hade askul

Fan va snabbt ni har börjat åka där.... :Bugar Funkar det bra med uppochnedstyre?

HEDA RING MIG!!!!!!

Ebbe skrev:
Fan va snabbt ni har börjat åka där.... :Bugar Funkar det bra med uppochnedstyre?
ja fan sänkte tiderna över 1sekund kände mig hemma anders johansson tyckte jag skulle amputera benen när jag änndå bara använder halva :hihi

midlanda va kasst husan skar på 3dje passet hat vilken jävla premier :mad: :huvet :mad:

Apropå Rättvik, när blir nästa gång det blir åkning där, eller är det färdigt nu? :)

Tom Byron skrev:
Apropå Rättvik, när blir nästa gång det blir åkning där, eller är det färdigt nu? :)
vi ska jag o bempa bearbeta gokart gubbarna i veckan jag hör av mig på tråden nu ska jag riva ur husa motorn eller snart när jag får ork :4skrika

*/ ?>
Back