jonas47 skrev:Japp dagen va riktigt lyckad![]()
Fast man stog förden enda Vurpan idag![]()
Men du missade att kameran stod på rakan ju!!!

Tack alla för att vi fick komma upp å gasa idag, å tack till Saint som håller i trådarna!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jonas47 skrev:Japp dagen va riktigt lyckad![]()
Fast man stog förden enda Vurpan idag![]()
jonas47 skrev:Ingen som har några fina bilder från Lördagen??
hp skrev:Det kommer film snart. Om ni vill kan jag även göra stillbilder på er som jag tar ut från videobandet, men som sagt.. filmen först. Blir väl klar på Tisdag skulle jag tro om tiden räcker till....
//Edit Smakprov//
Bempa skrev:Här kommer ett litet urval bilder som togs under lördagen.
Bempa skrev:Här kommer ett litet urval bilder som togs under lördagen.
Bempa skrev:Hade inte så mycket mer som är på nån annan än mig och Saint då min fru var lite patriotisk med kameran. Ska kolla i kameran imorr´n om det är nåt mer som kan va intressant. Annars blir det ju alltid mer bilder nästa vecka. Ska se om jag kan lista ut hur jag kan lägga upp filmer också då jag tog lite snuttar när ni stuntade och jag fick gråta över mitt punkterade däck.![]()
Bempa skrev:Ja ja, det kommer mera imorr´n. Måste förminska och greja först. Och sånt tar ju tid ju. Nu måste jag sova. Ännu en hård arbetsvecka på g.![]()
jag lider med dig hp men du vet att vi alla älskar dig när det är film tajmhp skrev:FY FAN VAD LESS JAG BLIR! Datorjäveln hängde sig och fast jag sparat alla redigeringar i filmen ser det ut som att jag får börja om från början... Grrrr...
Nåväl... det är väl bara att kavla upp ärmarna och börja om...![]()
![]()
saint skrev:jag lider med dig hp men du vet att vi alla älskar dig när det är film tajm![]()
jag tycker du ska få åka gratis när du lägger ner så jävligt med tid bara för att vi ska va glada
jag har en kanonlåt till filmen om du är intreserad kan jag komma förbi med en cd
jag tycker det börjar bli dax för de vi kan ju inte ha hur många filmer som helstTom Byron skrev:Ska HP köra i helgen![]()
Wroooooooooooooooooooom![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |