Rättviks gocartbana

Så vända på styret var inget skoj :kocko Jaja, i helgen ska jag kicka din butt...... å inte bli stressad sådär ut i lingonängen;))

saint skrev:
jag tycker det börjar bli dax för de vi kan ju inte ha hur många filmer som helst :hihi själv kom jag ut ur garaget nu nytt bak däck o styret är fixat bempa sa nåt om att jag va dum i huvudet innan han satt sig i bilen tok garvade :kocko .men va fan har man ideer lä man ju prova annars får man aldrig veta :D :va :D

rättvik

Tom Byron skrev:
Så vända på styret var inget skoj :kocko Jaja, i helgen ska jag kicka din butt...... å inte bli stressad sådär ut i lingonängen;))
jaja jag ä laddad bäst du tar med stora bärhinken til dalarna :D här får du nåt att nynna på tills på lördag :banana de bar åk med tungan rätt imun varje liten meter är en hundradels sekund :banana :hihi :hihi :hihi

rättvik

ps med lite tur kommer vi att kunna hyra transpondrar för 50kr hela lördan :yoparty

Låter ju kul det där!! :)
Vad krävs för att en annan ska få köra där då? På hojen alltså.. Uppsamlingsburk, puckar, najning, ljudkrav :död ? I övrigt, skyddsutrustning m.m.

Nåå? :7peta
*åksugen*
:banana

Last edited:
Det finns inga andra krav än att man personligen ska vara utrustad med ett sunt förnuft, dvs raka rör och t-shirt kanske inte passar så bra. Det har aldrig varit några problem hittils och det finns inga andra krav på utrustning. Sen kan det ju vara bra med uppsamlingskärl och puckar mm, så har man det är det ju bra om det sitter på hojen. Skicka ett PM till Saint om du är intresserad av åkning.

Tyvärr ser det j-vligt mörkt ut med vädret inför kommande helg. :huvet :4skrika :mad: :gnissla :gråta
Smhi hotar med 2 grader och snöblandat regn.......
Hoppas det ser bättre ut på söndagen eller att vädergudarna hör våra böner och ändrar sig. :bow :bow

Nu har jag fixat filmen, nu ska jag bara försöka hitta någonstans att lägga den... Tom K, var är du...?? :) :)

hp skrev:
Nu har jag fixat filmen, nu ska jag bara försöka hitta någonstans att lägga den... Tom K, var är du...?? :) :)

Här är jag... :) Sänd mig ett PM med DNS-domän eller IP-nummer som du kör ifrån, så ger jag dig instruktioner för hur du ska ladda upp.

Ok, jag har PM:at dig. Nu sticker jag på lunch och jag startar ftp-tjänsten på min egen dator under tiden för er som är ivriga tills jag kan ladda upp den till ett riktigt ställe.

Adressen är: // se nedan

Last edited:
Det kan aldrig bli riktigt bra med bara en kamera och 20 pers som ska få plats på en och samma film... Om ni bara visste vad mycket som kan gå fel när man filmar typ att det blåser rätt in i mikrofonen eller att solen ger reflexer i linsen mm mm.

Det är därför som det blir lite snabba klipp ibland då det med en kamera är omöjligt att följa samma åkare någon längre sträcka. Ni får ta det för vad det är dvs en film gjord med små medel av en amatörfilmare vars utrustning inte kostat mera än två uppsättningar slicks... :)

Här är adressen: http://irt.slu.se/tomk/sm/motardr.mpg Högerklicka, spara mål som...

Last edited:
Mycket trevlig bana som det ser ut och bra grusfållor m.m. - gäller att förvalta körningarna väl så det kan fortsätta...

Vad sysslar du med i den allra första scenen i filmen. Ebbe visar dig att jag filmar och då försöker du ta av dig kläderna??? :rofl

Tom Byron skrev:
Vilka kommer på Lördag då?

Heda och Ebbe ifrån Gävle

Resten då?? :va

WHAT THE FUCK :D

Kom det med.......... det var ironi, ett internt skämt........... shit asså !!!!

Edit, har inte sett det än.......... :tungan

hp skrev:
Vad sysslar du med i den allra första scenen i filmen. Ebbe visar dig att jag filmar och då försöker du ta av dig kläderna??? :rofl

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back