rättegång för 4:e gången....

Status
Ej öppen för fler svar.
Ärligt,tycker faktiskt jävligt synd om crash.Verkar som han messat upp det lite med alla jävla begrepp o termer inom rätttsväsendet.Tror inte du menat att villseleda nån med vilje.Men linjen e hårfin o vi e många ordvrängare i branchen.Hoppas verkligen,verkligen,verkligen allt löser sig till det bästa för dig.För jag är trots allt en person som vill tro att vi har ett "hyfsat" rättvist rättssystem i svea rike.Visst händer det att folk som jobbar där har en "bad hair day" oxå.Men då brukar våra vänner i massmedia vara där o påpeka det ganska omgående.O det tycker jag är bra.Misstolka inte detta,men jag är NÄSTAN ledsen över att det inte var som jag trodde.För det existerar rötägg i åklagarbranchen som alla andra.TAKE CARE CRASCH.Hoppas det ordnar sig för dig.:pannkyss

Lite OT men kommer du ktmjacke att hålla i den officiella rimstugan även iår, det är ju snart jul :)?

Jag har för övrigt läst HELA tråden nu och det jag saknar skulle som sagt vara en bild på händelseförloppet.
Lite OT men kommer du ktmjacke att hålla i den officiella rimstugan även iår, det är ju snart jul :)NEJ;JULEN ÄR DÖD;tänkte starta en satanisttrådvariant i stället.Typ,"satan e upptagen,men om han hinner.Ska han se till att alla leksaker brinner.Så de av benzen o rökgaser tunga,förgiftar vart litet barns unga lunga.Så dom på natten av jesus födelse,sprider hosta o mörk förödelse.För oss som inte e religiösa,e jularna ganska värdelösa.Men visst,varför inte.trisst,jag kokar mintte.Sätter mig ner o börjar rimma.Medan barnen av julhets stimma.Knåpar ihop ett rim eller två.Så att ni en fröjdefull jul kan få.Så vem vet,med goda råd.Kanske vi kan få till en rimmartråd.God jul.

Observera att jag skrivit detta inlägg 4 ggr,o haft 4 olika granskare.Så dånt mäss vitt me.

Last edited:
Kanske inte, låter ju av din beskrivning (som är det enda jag/vi på forumet har att gå efter) som om just DEN delen i vad du blivit anklagad för verkar orimlig!

Utan att dömma eller fördömma ställer jag endå en retorisk fråga:
- Är det NÅGOT annat i ditt agerande under händelsen som stämmer med det du nu åtalas för?

Svaret räcker om DU har klart för dig! Min erfarenhet vad beträffar rättsväsendet säge rmig bara att i de allra flesta fall en åklagare väljer att driva ärenden vidare till åtal anser både polis (som är första instans) OCH åklagaren (som gör en egen bedömning) att det finns tillräckligt underlag för fällande dom. I de fall där polis ELLER åklagare anser att det nog INTE kommer bli fällande dom läggs ärendet ner (gäller tyvärr ALLA typer av ärenden grova våldsbrott lik väl som trafikbrott).

Övrig trafik anpassar ju inte sitt agerande utifrån den hastighet du/vi har vid kollisionsögonblicket utan utifrån den hastighet (och allt annat som påverkar) du/vi har när DE skall fatta nästa beslut om hur de skall/bör agera!

Din hastighet vid kollisionsögonblicket ger ju "bara" en vägledning om vilken hastighet du KAN ha haft när du påbörjade ev. inbromsning/kurvtagning etc.

Nåväl, det som har hänt har hänt och kan varken du eller någon annan göra ogjort! Du utryckte besvikelse/bestörtning över att ärendet aldrig tycks ta slut någon gång och här var alltså mitt råd till dig att försöka släppa, mentalt, detta bakom dig. Du kan ju inte göra något åt det som redan HAR hänt och i stället försöka se FRAMMÅT. DET kan du/vi påverka!

// Niklas

urvan har jag ju enligt inspektören tagit på "bakan" så jag kan ju inte ha bromsat då...

sen har jag ju hållit hojen på "bakan" tills 20-30 m innan kollision... så då har jag ju inte heller kunnat bromsat...

jag har ju däremot bromsat 22-24 m...syns ju på bromsträcket...

nr:1 (en) rättegång vart inställd...

nr:2 vart uppskjuten efter 40-50min förhandlande... då jag överbevisade dem med hjälp av bilder och fakta om krockskador...jag försvarade mig själv då....... (fick inte ens nåt ombud bekostat då brottet inte anses ge fängelse....

nr:3 vart inställd 1 vecka innan förhandling.... för att de inte hunnit gå igenom fallet..

nr:4 var i tisdags...28/8... den blev uppskjuten efter 50 min förhandlande....pga att inspektören INTE förhört bilisten om "hans" handlande (85 m stoppsträcka..... befunnit sig på vänster sida på vägbanan mm. mm mm...

jag har haft 3 st åklagare 2 kvinnor och en man...

...alltså.

Du har inte genomfört en enda huvudförhandling.
Ett, om vi kan kalla den det, blev inställd= ingen förhandling
Två, skumt. Rätten ajournerar sig för att du "överbevistat dem???
Tre, inställd= ingen huvudförhandling.
Fyra, ajournerad.

Det är sammma rättegång, Crashie. Såvida du inte är i HD nu.

jag har ju DOCK varit på 2 huvudförhandlingar...

nix...de tas ju bara om i tingsrätten....EJ HD:va :va

Hade du nån nytta av detta? Eller? :confused:

Var i Sala utspelade sig kraschen? :va
Finns det nån tidningsartikel om det?:va

MÖKLINTA KORSNINGEN!!!!!!!!

blev en kort notis i SALA ALLEHANDA!!!!

Ärligt,tycker faktiskt jävligt synd om crash.Verkar som han messat upp det lite med alla jävla begrepp o termer inom rätttsväsendet.Tror inte du menat att villseleda nån med vilje.Men linjen e hårfin o vi e många ordvrängare i branchen.Hoppas verkligen,verkligen,verkligen allt löser sig till det bästa för dig.För jag är trots allt en person som vill tro att vi har ett "hyfsat" rättvist rättssystem i svea rike.Visst händer det att folk som jobbar där har en "bad hair day" oxå.Men då brukar våra vänner i massmedia vara där o påpeka det ganska omgående.O det tycker jag är bra.Misstolka inte detta,men jag är NÄSTAN ledsen över att det inte var som jag trodde.För det existerar rötägg i åklagarbranchen som alla andra.TAKE CARE CRASCH.Hoppas det ordnar sig för dig.:pannkyss

grejen e ju den... att vittnet som jag åker om på bakhjulet i kurvan i själva verket befinner sig på en tomt 50 m från huvudleden.....OCH 200m från korsningen som jag kolliderar i.... hon ser INTE kollisionen utan HÖR den bara!!!

frågade henne lite snabbt var hon befann sig EFTER rättegången...och hon stog vid sparbanken...och HON ser mig gå in i kurvan på TVÅ hjul.....

inspektören har ju tom detaljerat beskrivit hur vittnets man ser mig komma på "bakan" när han tittar i bakspegeln.... I KURVAN!!! fast de inte ens befinner sig där....

i 1:a förhöret så sa ju tom inspektören att det var inte nåt med olyckan egentligen som han ville åt mig...UTAN FÖR ATT JAG HÄRJAT TIDIGARE!!!

alltså...han vänder på historier och vittnen för att få det att låta som att jag är vårdslös för att sätta ditt mig för saker jag gjort tidigare förra sommaren...

sen att "jag" åkte på bakhjulet 10 min tidigare... och FÖRSVINNER (på flyende fot!!) när man försvinner ur ögonvittnets synfällt så är man i princip frifälld...

det var ju när åklagare nr:1 sa till inspektören att : citat: du kan ju INTE bevisa att det var Hedlund som åkte på bakhjulet 10 min innan olyckan...

det var då inspektören gjorde om utredning nr:2 så alla vittnen säger att JAG 1:...åker på bakhjulet genom kurvan..gjorde jag inte i 1:a utredningen....2: i högre hastighet än förra utredningen...3: jag åker på bakhjulet tills 20-30 m innan kollision...gjorde jag inte enligt 1: utredningén...

anledningen till att den sista rättegången blev uppskjuten var att inspektören inte hade hållit ett förhör med bilisten....vilket var det ENDA som utredning nr:2 skulle kompletteras med.... och frågorna som skulle ställas till bilisten var:

1: varför befinner sig din bil på vänster sida av vägen om du INTE sett och väjt för mc innan kollision vilket du sagt i 1.a förhöret....

2: hur kan det komma sig att du kom 85 m (ÅTTIOFEM METER!!)! EFTER kollsionspunkt om du säger att du STANNAT vid väjningsplikt och accelerat 6-8m....då kan du ju inte komma 85 m efter kollisonspunkt......OM det nu inte var så att du höll en beräknat fart av 40 km/h...då hade du rullat ca: 85 m efter kollisionspunkt..

då har du ju:

1: inte stannat vid väjningsplikt som du sagt att du gjort.....

2: då har du ju sett mc innan kollison eftersom du HAR VÄJT över till vänster sida av din vägen för undvika kollision..

3: då kan vi ju INTE beräkna mc hastighet av dina uppgifter....

4:hålla 40 km/h över en trafikerad korsning och vålla en olycka där motparten nästan dör och blir livshotade skadad och får skador får livet är VÅRDSLÖST..

åtalspunkterna som skulle kunna användas som jag ser det mot bilisten är:

1 vårdslöshet i trafik!!

2:brott mot väjningsplikten!!

3: vållande till kroppsskada!!

Last edited:
Jisses, har inte haft förtroende för rättsväsendet förr direkt men nu är det nog bottenslag.

Vilken idiot som helst kan ju räkna ut med de fakta (bromsspår, bilen stannade 80m efter korsningen) som angivits att bilisten bara saktat ner lite och blåst rakt över korsningen och krockat med MC:n. Sedan rullade bilen vidare 80m och stannade.

Såna här olyckor bil-bil händer ju hela tiden men eftersom förarna är så skyddade i bilar med alla airbags så blir det ju inga skriverier om det då de ofta skadas lindrigt, ibland allvarligt.

Så när en bilist svänger ut framför en MC, vad händer ?
Jo MCföraren pekas ju direkt ut som den skyldige och olyckan klassas som MC olycka och förs in i statistiken.
Om mot förmodan MCföraren överlevt krashen som crash gjorde så har han enormt motstånd i rätten, men oftast så dör ju MC förarna i såna krasher och då är det ju bilförarens version som gäller "han kom jävla fort asså på slangen i 200 knyck minst "

Ta hand om dig Crash, kör säkert alla ska jag göra iafalla =)

Tänk att bilister häver ur sig sånt(200, bakslang, det gick av helvete)
Dom borde ju vara rejält impade om dom verkligen sett sånt:mad:
De flesta fattar nog inte att det är svårt som fan att köra mc på det sättet.
JAG ÄR BAKIS!

Kan inte folk här använda källkritik och lite sunt förnuft?
Folk brusar ju upp över hur kassa polisen och hela det svenska rättsväsendet är, men det är ju ingen som VET att det som trådskaparen skriver är sant, överdrivet osv.

Intressant läsning dock :tummenupp

Jisses, har inte haft förtroende för rättsväsendet förr direkt men nu är det nog bottenslag.

Vilken idiot som helst kan ju räkna ut med de fakta (bromsspår, bilen stannade 80m efter korsningen) som angivits att bilisten bara saktat ner lite och blåst rakt över korsningen och krockat med MC:n. Sedan rullade bilen vidare 80m och stannade.

Såna här olyckor bil-bil händer ju hela tiden men eftersom förarna är så skyddade i bilar med alla airbags så blir det ju inga skriverier om det då de ofta skadas lindrigt, ibland allvarligt.

Så när en bilist svänger ut framför en MC, vad händer ?
Jo MCföraren pekas ju direkt ut som den skyldige och olyckan klassas som MC olycka och förs in i statistiken.
Om mot förmodan MCföraren överlevt krashen som crash gjorde så har han enormt motstånd i rätten, men oftast så dör ju MC förarna i såna krasher och då är det ju bilförarens version som gäller "han kom jävla fort asså på slangen i 200 knyck minst "

Ta hand om dig Crash, kör säkert alla ska jag göra iafalla =)

tack för det inlägget....som taget ur mitt huve!

bilisten måste ju vara iskall som sitter i polisbilen och blir förhörd och ljuger medans de försöker hålla liv i mig!!!:huvet :huvet :mad: :mad:

Tänk att bilister häver ur sig sånt(200, bakslang, det gick av helvete)
Dom borde ju vara rejält impade om dom verkligen sett sånt:mad:
De flesta fattar nog inte att det är svårt som fan att köra mc på det sättet.
JAG ÄR BAKIS!

mina polare säger jämt sånt: typ: den kurvan hade du lätt taget i 200 blås...på slangen:D :D ...sen garvar de... :tummenupp :tummenupp

jag e bakis jag med!!

Last edited:
Kan inte folk här använda källkritik och lite sunt förnuft?
Folk brusar ju upp över hur kassa polisen och hela det svenska rättsväsendet är, men det är ju ingen som VET att det som trådskaparen skriver är sant, överdrivet osv.

Intressant läsning dock :tummenupp

kan ju tyvärr inte hänvisa till nån källa...

men SUNT FÖRNUFT säger ju att det INTE går att åka 200km/h i kurvor på bakhjulet under omkörning...

liksom att man inte överlever i frontalkrockar i den farten....

den enda på SH som jag kan hänvisa till är "JAZ" ...han e ju förvisso min lillebror men han vet ju om händelseförloppet vid olyckan...

äntligen nån som förstår!!!! man kan inte döma en person på indicier bara för att han 1969 körde på bakhjulet

tackar!!!!! nån som fattar till fullo vad det handlar om...

inspektören sa ju det "rakt ut" att han minsann visste att "jag" minsann kört runt som en idiot tidigare sommaren 2006....

visst.. en "liknade":D :D mc åkte på bakhjulet 10 min innan min olycka i hög fart....

men det ska ju "bevisas" att det var jag!! inspektören fattar ju att det var jag... jag fattar väl att det antagligen var jag... (minnesförlust efter koman)

skillnad på att "veta" och att kunna "bevisa" saker...

försökte förklara detta för honom...

sen att komma med utpekande som citat: du har väl åkt nån gång på bakhjulet...då kan du väl erkänna det här med...:va :va

ska jag erkänna allt jag gjort då??:va :va pallat äpplen som ung...snattat mm

jag är defentivt INGEN ängel... men de ska då fan ha SOLKLARA BEVIS... inte en massa gissningar eller antaganden...

sen att skicka in utredningar till åklagarkammaren med felaktiga vittnesuppgifter som inte vittnena själva inte ens styrker är ju så jävla dumt och fel så det finns inte..:va :va

blir jag dömd pga hans "bevis" så kommer det nog ryka en och annan backspegel på de blå-vita:mad: :mad: ....

tackar!!!!! nån som fattar till fullo vad det handlar om ....

tog denna diskutionen med en av mina föräldrars bästa vän igår vid en middag, han är övrigt en riktigt duktig advokat med mer än 20 års erfarenhet ... jag berättade i stort vad som jag läst här som du berättat ...

han bara skakade på huvudet och drog lite slutsatser ...

1. DU körde på huvudled, ALLA har väjningsplikt mot dig ..

2. Polisen har gjort bort sig totalt , hans bevisning håller inte en sekund och hans utredning har stora brister + att han ljuger .. mycket illa ..

3. Föraren ska utredas för vårdslöshet i trafik ev. smitning!

vad du gjorde tidigre sommaren 2006 har ingen som helst relevans för denna utredningen och han kan väl inte ens bevisa att det var du som gjorde det då, att han ens nämner det visar bara på hur desperat och inkompetent polisen egentligen är!

kan han inte lägga fram konkreta bevis om vad som hände den dagen ska åtalet mot dig läggas ner helt ...

håller en tumme för dig :tummenupp

Last edited:
jag är ej skyldig till kraschen....men min påstådda 200km/h repa in i bilen gjorde att hans försäkringsbolag drog av 1/3 del av värdet på min hoj...R1 -00 värderad till 55k...= runt 17-18k miste jag....

jag var alltså EJ vållande till olyckan..

jag var delvis vållande till att skadorna blev så stora...så därför fick jag ej full ersättning..:va :va :va

sen gör ju bara den påstådda farten mig vårdslös i trafiken...

kommer sanningen fram så får jag 1: tillbaks de pengarna.. 2: en dömd för vårdslöhet i trafik!!

1. Det är inte säkert att du får tillbaka pengarna i alla fall! Försäkringsbolaget gör sin egen bedömning utan hänsyn till rättens ev dom :mad:

2. Hoppas bilisten åker på den domen :huvet

tog denna diskutionen med en av mina föräldrars bästa vän igår vid en middag, han är övrigt en riktigt duktig advokat med mer än 20 års erfarenhet ... jag berättade i stort vad som jag läst här som du berättat ...

2. Polisen har gjort bort sig totalt , hans bevisning håller inte en sekund och hans utredning har stora brister + att han ljuger .. mycket illa ..

vad du gjorde tidigre sommaren 2006 har ingen som helst relevans för denna utredningen och han kan väl inte ens bevisa att det var du som gjorde det då, att han ens nämner det visar bara på hur desperat och inkompetent polisen egentligen är!

kan han inte lägga fram konkreta bevis om vad som hände den dagen ska åtalet mot dig läggas ner helt ...

TACKAR!!!

just bilistens agerande som jag ifrågasatt..

1. Det är inte säkert att du får tillbaka pengarna i alla fall! Försäkringsbolaget gör sin egen bedömning utan hänsyn till rättens ev dom :mad:

2. Hoppas bilisten åker på den domen :huvet

ingenting är ju klart...men får vi fram i nästa rättegång att bilisten var vårdslös så borde det ju ge en god chans till pengarna....då stämmer ju inte inspektörens hastighetsuträkning på nåt sätt...

tackar för medhållet!!!:tummenupp :tummenupp

Last edited:
TACKAR!!!

just bilistens agerande som jag ifrågasatt..

hört något mer ???

kom tänka på denna tråden idag, en arbetskamrats son hade kört
och klotat häromkvällen .. höll 140 km/h när bakhjulet låser sig och han
går om kul ... anledningen till jag drar upp det är ...

ditt bromsspår var 24 meter långt i en påstådd (av polisen) hastighet av
125-175 km/h ...

sonen till min arbetskamrat höll som sagt 140 km/h, och dom uppskattade bromsspåret till en bra bit över 100 meter !!!!! ..

lite skillnader där ...

hört något mer ???

kom tänka på denna tråden idag, en arbetskamrats son hade kört
och klotat häromkvällen .. höll 140 km/h när bakhjulet låser sig och han
går om kul ... anledningen till jag drar upp det är ...

125-175 km/h ...

sonen till min arbetskamrat höll som sagt 140 km/h, och dom uppskattade bromsspåret till en bra bit över 100 meter !!!!! ..

lite skillnader där ...

I och för sig så går det väl att bromsa utan att göra bromsspår? Svårt att låsa däcken i över 100 meter.

Det behöver man inte vara advokat för att hajja. Men sanningen om vad som hände finns ju inte på det här forumet, utan här finns bara en persons version. Sen vad som EGENTLIGEN hände är en annan fråga.

Last edited:
urvan har jag ju enligt inspektören tagit på "bakan" så jag kan ju inte ha bromsat då...

sen har jag ju hållit hojen på "bakan" tills 20-30 m innan kollision... så då har jag ju inte heller kunnat bromsat...

jag har ju däremot bromsat 22-24 m...syns ju på bromsträcket...

Utan att dömma eller fördömma vill jag bara informera om att om jag minns rätt skrev du i något inlägg att du inte ansåg dig vållande eftersom du färdades på huvudled vilket inte per automatik innebär att alla andra ÄR ensamt vållande!

Ett exempel:
Jag färdas bil elelr mc = oväsentligt i 200 km/h på en sträcka som är skyltad för 90 km/h (ingen orimlighet dvs. rent teknisk möjligt). Om då Stina, som precis rullat fram till den huvudled jag färdas på vrider på huvudet vänster-höger-vänster och inte ser mig ex. pga. ett litet krön en bit bort till vänster om henne. Vem är då vållande när vi kraschar?

Enkelt i detta fallet. JAG bryter mot trafikreglerna och ger henne ingen, eller väldigt liten, chans att HINNA se mig. Alltså får jag mig inte bara en flygtur, om jag kör hoj, jag blir dessutom MINIMUM delaktigt vållande oavsett om jag låser bakhjulet när jag bromsar och ritar lååååånga svarta sträck OCH samtidigt färdas på huvudled.

Ovanstående skall inte uppfattas som att det är så din olycka har gått till utan är endast ETT exempel på där man de fakto KAN färdas på huvudled OCH rita långa svarta sträck och ÄNDÅ ansed som MINST delaktigt vållande! Hur det var i ditt fall har jag ingen aning om!

Att sedan olika uppgifter förekommer beroende på vem som mins och NÄR i tiden man frågar honom/henne är en av svårigheterna med inte bara polisiärt arbete utan även för nämndemän att göra en rimlig bedömning från. Det du presenterar är KANSKE, vad vet jag, endast små fragment av vad som sagts av en och samma person. Men nämndemännen har MYCKET mer information att ta ställning till vilket underlättar för dem att göra en bättre helhetsbedömning, därmed inte sagt att du ÄNDÅ kan bli felaktigt dömd (dvs. fälld för något som inte har hänt ELLER friad för något du HAR gjort). That´s life, dvs. så funkar vårat rättsväsende vare sig vi (du/jag) gillar det eller ej.

Fortsätt kämpa för det DU tror på så vet du ju, oavsett HUR det går, att du har gjort det du kunnat vilket underlättar att efter allt är klart att lägga DEN delen av ditt liv bakom dig och gå vidare! :tummenupp

Mvh!
// Niklas

125-175 km/h ...

lite skillnader där ...

Fanns någon rent körteknisk skillnad i hur de två olika bromsningarna genomfördes? Vägbeläggning samt vegens övriga beskaffenhet (lutning/kurva mm.) kan också spela in!

Så länge det inte är samma förare med samma hoj/däck mm. och föraren själv försöker efterlikna den tidigare bromsningen går det att på ett tekniskt sätt visa någonting med en sådan jämförelse...mer än att det skiljer sig med många meter that´s it! Någon slutsats av så lite fakta ger lätt missvisande resultat!

Ex. 1.) Jag bromsar optimalt, så bra JAG nu kan, från 200 km/h och låser inte bakhjulet mer än kanske de första (nåja nästan första metrarna) ca. 10-15m när gaffeln har tryckts ihop och bakändan lyfts (roterande rörelse runt centrum på framhjulet, mer eller mindre). Jag upptäcker detta och släpper bakbromsen helt. Resultat = 10-15m långa/korta bromsspår från en ghastighet av 200 km/h.

Ex.2.) Jag bromsar endast med bakhjulet i nedförsbacke från 70 km/h och låser bakhjulet direkt från början. Efter 40-45m träffar jag ett armacoräcke och flyger av hojen (har ett verkligt fall där så har skett för ca. 5 år sedan). Resultat 40-45m långa bromsspår från en hastighet som är MYCKET lägre än i exempel 1!

Går det att dra några slutsatser av dessa jämförelser om jag bara skrivit resultaten? Hade slutsatserna varit på något sätt rättvisande för att användas som bevisning till NÅGOT?

Retoriska frågor, japp! Och lång text. Vad jag vill påvisa är ENDAST att det inte GÅR att dra några slutsatser via knapphändig information som kommer från EN part i målet och via ett forum! Sorry!

Det gör inte din upplevelse (trådskaparen) mindre värd och du tycker ju fortfarande som du tycker/känner! Men JAG som utomstående (dvs. alla som inte var på plats eller är insatt i utredningen) har helt enkelt inte tillräckligt med underlag för att kunna göra någon som helst rimlig bedömning av VAD som hände, HUR det hände eller ännu mindre VEMS/VILKAS fel var det och VARFÖR kunde olyckan ske just där och så som den skedde?

Mvh!
// Niklas

tackar!!!!! nån som fattar till fullo vad det handlar om...

inspektören sa ju det "rakt ut" att han minsann visste att "jag" minsann kört runt som en idiot tidigare sommaren 2006....

visst.. en "liknade":D :D mc åkte på bakhjulet 10 min innan min olycka i hög fart....

men det ska ju "bevisas" att det var jag!! inspektören fattar ju att det var jag... jag fattar väl att det antagligen var jag... (minnesförlust efter koman)

skillnad på att "veta" och att kunna "bevisa" saker...

försökte förklara detta för honom...

sen att komma med utpekande som citat: du har väl åkt nån gång på bakhjulet...då kan du väl erkänna det här med...:va :va

ska jag erkänna allt jag gjort då??:va :va pallat äpplen som ung...snattat mm

jag är defentivt INGEN ängel... men de ska då fan ha SOLKLARA BEVIS... inte en massa gissningar eller antaganden...

sen att skicka in utredningar till åklagarkammaren med felaktiga vittnesuppgifter som inte vittnena själva inte ens styrker är ju så jävla dumt och fel så det finns inte..:va :va

blir jag dömd pga hans "bevis" så kommer det nog ryka en och annan backspegel på de blå-vita:mad: :mad: ....

Det är väl snara så att verkligheten kommit ifatt...du blir straffad för att du kört som en outlaw....

Sen börjar du att utala hot åxå...:rolleyes:

Det är väl snara så att verkligheten kommit ifatt...du blir straffad för att du kört som en outlaw....

jo men verkligheten ska komma ifatt med bevis.....

börjar bli duktigt less på svensk rättväsende bara...:huvet :huvet

så du har aldrig gjort nåt dumt innan????

efter dina tidigare inlägg tror jag att du med din stora moral inte ska åka hoj..

Last edited:
jo men verkligheten ska komma ifatt med bevis.....

börjar bli duktigt less på svensk rättväsende bara...:huvet :huvet

så du har aldrig gjort nåt dumt innan????

efter dina tidigare inlägg tror jag att du med din stora moral inte ska åka hoj..
Bevisen är kanske så att de känner igen dig, precis som pundaren nere på torget som de vet köpt å sålt knark, men inte just denna tidpunkt...

Vad jag gjort eller inte får man leta djupt i register som finns i det dolda..och hör knappast inte till den här diskusionen...

Nä, har faktiskt slutat leka med mopeder...allt för att slippa bli sammankopplad med sådana som leker i trafiken och tror att de ska klara sig från efterräkningar bara för att de gnäller på sporthoj.....

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...