ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Ärligt,tycker faktiskt jävligt synd om crash.Verkar som han messat upp det lite med alla jävla begrepp o termer inom rätttsväsendet.Tror inte du menat att villseleda nån med vilje.Men linjen e hårfin o vi e många ordvrängare i branchen.Hoppas verkligen,verkligen,verkligen allt löser sig till det bästa för dig.För jag är trots allt en person som vill tro att vi har ett "hyfsat" rättvist rättssystem i svea rike.Visst händer det att folk som jobbar där har en "bad hair day" oxå.Men då brukar våra vänner i massmedia vara där o påpeka det ganska omgående.O det tycker jag är bra.Misstolka inte detta,men jag är NÄSTAN ledsen över att det inte var som jag trodde.För det existerar rötägg i åklagarbranchen som alla andra.TAKE CARE CRASCH.Hoppas det ordnar sig för dig.
Observera att jag skrivit detta inlägg 4 ggr,o haft 4 olika granskare.Så dånt mäss vitt me.

Lite OT men kommer du ktmjacke att hålla i den officiella rimstugan även iår, det är ju snart jul?
Jag har för övrigt läst HELA tråden nu och det jag saknar skulle som sagt vara en bild på händelseförloppet.
Lite OT men kommer du ktmjacke att hålla i den officiella rimstugan även iår, det är ju snart julNEJ;JULEN ÄR DÖD;tänkte starta en satanisttrådvariant i stället.Typ,"satan e upptagen,men om han hinner.Ska han se till att alla leksaker brinner.Så de av benzen o rökgaser tunga,förgiftar vart litet barns unga lunga.Så dom på natten av jesus födelse,sprider hosta o mörk förödelse.För oss som inte e religiösa,e jularna ganska värdelösa.Men visst,varför inte.trisst,jag kokar mintte.Sätter mig ner o börjar rimma.Medan barnen av julhets stimma.Knåpar ihop ett rim eller två.Så att ni en fröjdefull jul kan få.Så vem vet,med goda råd.Kanske vi kan få till en rimmartråd.God jul.
Observera att jag skrivit detta inlägg 4 ggr,o haft 4 olika granskare.Så dånt mäss vitt me.
Last edited: