Viktor L
Moderator
Svettiga turboaggregat.
http://www.youtube.com/watch?v=04MqvpEZ8_E
Slutfarten är rätt bra också tycker jag.
http://www.youtube.com/watch?v=04MqvpEZ8_E
Slutfarten är rätt bra också tycker jag.
Så här går det när reklamfilmsproffs får göra och klippa motorreportage. 5-minuter utan att jag fick höra motorljudet en enda gång, dvs 5 minuter total waste för mig. Känns extra trist eftersom Ford GT40 är en klassiker och min favorit i superbilssegmentet.
431.072 km/hSåg inte så mycket gatbil ut innuti.
Vad gör en "stock" Veyron direkt utrullad från fabriken?
431.072 km/h
Inte en susning.Det var väl supersport record edition som gjorde det, inte deras "vanliga" supersport...
Dessutom efter att de lagt 10 år på att lyckas få ut 1000 hästar och skapat ett W96-block med 300 kylare medan jänkarna som enligt Zatzyligan inte kan plocka ut effekt ur sina maskiner bara gav den standardpickisveåttan, hämtad ut F150 lite mer soppa och luft så var saken biff.Det var väl supersport record edition som gjorde det, inte deras "vanliga" supersport...
Så här går det när reklamfilmsproffs får göra och klippa motorreportage. 5-minuter utan att jag fick höra motorljudet en enda gång, dvs 5 minuter total waste för mig. Känns extra trist eftersom Ford GT40 är en klassiker och min favorit i superbilssegmentet.
Dessutom efter att de lagt 10 år på att lyckas få ut 1000 hästar och skapat ett W96-block med 300 kylare medan jänkarna som enligt Zatzyligan inte kan plocka ut effekt ur sina maskiner bara gav den standardpickisveåttan, hämtad ut F150 lite mer soppa och luft så var saken biff.
GT´n är den enda superbil jag skulle kunna tänka mig att äga just pga den enkla motorn.
Haha va?
Känner lite ironi men om du tror att det är så enkelt så har du fel Men jag vet givetvis att du har mer kunskap än vad det markerade yttrandet visar.
Haha va?
Känner lite ironi men om du tror att det är så enkelt så har du fel Men jag vet givetvis att du har mer kunskap än vad det markerade yttrandet visar.
Jänkarna brukar få lägga ner väldigt mycket tid på sina "gatbilar", för att få ut rekord effekter.
Vilket i grund och botten handlar om deras tillgångar på bränsle. Svårt att hitta sås med oktantal över 95 i vanliga pumpar. Dom får åka safe helt enkelt, sen är dom jävligt negativt inställda till etanol. Dom verkar hellre vilja åka med extrasprut som trycker metanol.
Sen att dom gråter blod när det kostar 3,15$ per gallon gör inte saken bättre.
Något som är roligt är att när det sätts svenska strippenrekord så hävdar dom små aporna att det görs på banor med lutning
I USA används MON (Motor Octane Number) I Sverige RON (Research Octane Number) viss skillnad.
Soppan är inte så dålig i USA som många svenskar tror.
Dessutom får man nog säga att jänkarna kör väldigt fort på strippen, de har ju lokala dragstrippar i varje småsamhälle med självaktning, ofta race varje söndag. Dvs jag tycker att de oftare än svenskar kan konsten att få även motorsvaga ekipage att gå bra tider. Många amerikaner har sån jäkla rutin på strippen.
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |