sEiKo skrev:Men snälla lilla du....
Du tycker på fullt allvar att du har rätt att kasta skit på andra med kommentarer som "otur när du tänker" men ingen annan har rätt att försvara sig.
Förlåt för att jag hade en åsikt, det var fel att utrycka mig olikt dig.
Jag är nog korkad![]()
Tål du inte att bli emotsagd har du inget här att göra.
Alla har rätt till åsikter men få saker stör mig som när vissa här ringaktar mäniskoliv så till den grad som i det här fallet..
- Ajjabajja dumma USA, ni är rika, krigar, har en dum president så det är rätt åt de som dör i Orkanen!"
- Ajsingbajsing dumma tjuv. Att stjäla är fel så det är rätt åt dig att du dör i en trafikolycka."
- Dumma dumma pack i förorten. BEgår ni brott bör ni nAkCsKåtas!
När man uttrycker en total avsaknad av empati bara för att ett land är rikt eller har en blåst President så är det min förhoppning att de bara har otur när de tänker. För om de med berått mod hävdar att det inte rör dem att mäniskor dör så tycker jag att de rent ut sagt är blåsta....
Jag är motståndare till Irakkriget.
Jag tycker Bush är ett dåligt skämt som i mina ögon gjort världen betydligt osäkrare under sina år vid rodret.
Jag stör mig som fan på USA:s likgiltighet för miljöfrågor och deras vägran att skriva under Kyotoavtalet.
Jag tycker USA:s överkonsumtion av bensin o.s.v. är åt h-e.
Jag tycker folk som anser att de får skylla sig själva är betydligt mer korkade än jänkarna....

Det låter ju nästan som sverige, med undantaget att vi bara låter brottslingarna gå och sen skiter vi i offren.