Bjork1
Ny medlem
Vi lägger ner det!
fuck it! kul att alla såg en mening i min text som alla oxå hakade upp sig på skit samma lägger den i ett annat forum
alla glad då?
alla glad då?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bjork skrev:mvh en som är trött på amerikaner som tror dom vet och kan allt!
Bjork skrev:NU till poängen, orkanenerna som drabbat USA har de skapat själva.
Bjork skrev:I våras diskuterades USA`s delaktighet i miljö samarbetet i världen,där de sa att det är helt omöjligt att lägga så låga nivåer som europa har gjort på tex avgaser som förstör naturen och bidrar till växthuseffekten!
Om alla amerikaner byter sina trucks och suvar med V8 mot tex en volvo eller saab kombi skulle det vara en markant skillnad. NU till poängen, orkanenerna som drabbat USA har de skapat själva. NU tycker jag resten av världen ska luta sig bakåt och bara titta på när de nu ska klara det här.
mvh en som är trött på amerikaner som tror dom vet och kan allt!
korvgubbe skrev:![]()
...Drick mer kaffe så håller du dig kanske vaken i skolan! HUr kritisk man än må vara mot USA:s miljöförstöring kan man inte annat än tycka att du är LÅNGT ute och cyklar... :kocko
Man måste vara bra dum om man tycker att det är rätt åt dem..
Jag tycker det hela är hemsk och tragiskt men samtidigt hoppas jag att det väcker miljödebatten till liv på allvar...
Bjork skrev:var i texten har jag skrivit att det är rätt åt dom???
Bjork skrev:NU tycker jag resten av världen ska luta sig bakåt och bara titta på när de nu ska klara det här.
Bjork skrev:mvh en som är trött på amerikaner som tror dom vet och kan allt!
sEiKo skrev:Det sjuka tycker jag är att sverige bistått med monteringsklara hus och pengar o.s.v. TILL ETT AV VÄRLDENS RIKASTE LÄNDER!!
Vill dom lägga alla sina pengar på krig så får dom väl för fan skylla sig själv.
sEiKo skrev:Det sjuka tycker jag är att sverige bistått med monteringsklara hus och pengar o.s.v. TILL ETT AV VÄRLDENS RIKASTE LÄNDER!!
Vill dom lägga alla sina pengar på krig så får dom väl för fan skylla sig själv.
Nej, men dom pengarna vi skänker till USA skulle behövas bra mycket mer i många andra länder.Chris Ash skrev:Ja så klart, det är ju skitdumt att hjälpa människor i nöd, fy på oss!
KalleNorton skrev:Nej, men dom pengarna vi skänker till USA skulle behövas bra mycket mer i många andra länder.
Du verkar ha en himla otur himla ofta när du tänker med tanke på ditt resonemang i flertalet frågor som varit upp här...korvgubbe skrev:Nej.. Sverige har bidragit med monteringsklara hus till folk som blivit hemlösa p.g.a. en orkan. Uppenbarligen hade inte "världens rikaste land" tillräckligt med monteringsklara hus på lager och då är det väl skitsamma hur rika de är... Vi ska hjälpa folk i nöd.... Inte lämna vissa vind för våg bara för att de bor i USA...
- Äh, de får svälta å frysa ihjäl. De är ju Amerikaner och USA är ju rika?!![]()
Hade du otur när du tänkte?
Men väl ett av dom vi kunnat hoppa över.Chris Ash skrev:USA är inte det enda landet vi har hjälpt/hjälper.
Du är välkommen att delta i alla diskussioner som förekommer här. Är det något särskillt du syftar på eller ville du bara spy lite galla sådär rent generellt?sEiKo skrev:Du verkar ha en himla otur himla ofta när du tänker med tanke på ditt resonemang i flertalet frågor som varit upp här...
Ja, folk blev hemlösa, det är ett problem, vi ar resurser att hjälpa till och då tycker jag det är rätt att göra det...sEiKo skrev:Tror du på fullaste allvar att brist på färdiga hus eller ens enkla baracker var ett problem?
Jag ser en viss skillnad i omfattning mellan miljoner på flykt från sina hem och när ett par tusen hushåll blir utan el ett par veckor. Säkerligen jäkligt jobbigt för de drabbade men det var inte så folk riskerade att svälta ihjäl direkt...sEiKo skrev:För dom var ju så himla hjälpsamma när halva södra sverige var utan el...
sEiKo skrev:Men väl ett av dom vi kunnat hoppa över.
För dom var ju så himla hjälpsamma när halva södra sverige var utan el...
Märk även att Usa är det snålaste landet i världen med att ge bistånd med sina 0,1% av bnp.

KalleNorton skrev:
Men snälla lilla du....korvgubbe skrev:Du är välkommen att delta i alla diskussioner som förekommer här. Är det något särskillt du syftar på eller ville du bara spy lite galla sådär rent generellt?
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|