då hade det blivit en tråd med
Fakking trafikpolisen, vem vare som lasra? vad ska göra med mitt fakking körkort?.
hahaha veem vareee som kastaaa!? toooo serious haha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
då hade det blivit en tråd med
Fakking trafikpolisen, vem vare som lasra? vad ska göra med mitt fakking körkort?.
Ja, det är ju aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig nån som kör hoj onykter!Hur funkar det med samvetet om man varnat en rattonykter?
Men absolut, motorcyklister emellan så skall man varna, men jag varnar inte bilister, finns alldeles för många som kör onyktra och de vill jag gärna se i en kontroll.
Lastbilschaffisar har (eller hade?) varning i form av ett "V-tecken" med pekfingret och långfingret pekandes horisontellt åt vänster
Kanonbra att man varnar varandra, men att kalla poliserna för grisar mm. mm. tycker jag bara tyder på en lägre intelligens för dom utför bara sitt jobb
ps. fy f*n va påhopp jag kommer att få nu, ska bli kul att följa denna debatt.
Ja, det är ju aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig nån som kör hoj onykter!![]()
Intressant, hur är det med den saken? Någon som vet?
Det är ju lite Darwin award-varning att köra hoj onykter. Förekommer det verkligen lika frekvent som bland bilförare?
Känns som lika mycket Darwin award att göra det i en bil! Fråga Jörg Haider tex, eller nä, just ja, det går ju inte...Intressant, hur är det med den saken? Någon som vet?
Det är ju lite Darwin award-varning att köra hoj onykter. Förekommer det verkligen lika frekvent som bland bilförare?
Känns som lika mycket Darwin award att göra det i en bil! Fråga Jörg Haider tex, eller nä, just ja, det går ju inte...
Och ja, det är nog gott om alkisar som äger olika typer av hojar också. Eller alkisar som stjäl hojar, eller för all del vanligt folk som stjäl hojar med för den delen. Självklart ska man varna dom också!![]()
Sen att man blir en bättre förare när man dragit ett par järn går faktiskt att likställa med att man blir mjukare i knäna vid skidåkning och således en bättre skidåkare![]()
Känns som lika mycket Darwin award att göra det i en bil! Fråga Jörg Haider tex, eller nä, just ja, det går ju inte...
Och ja, det är nog gott om alkisar som äger olika typer av hojar också. Eller alkisar som stjäl hojar, eller för all del vanligt folk som stjäl hojar med för den delen. Självklart ska man varna dom också!![]()
Vad hade alkoholiserade förare att göra med varningar till medtrafikanter. Pessimisthörna numero uno![]()
Blir lite bajsnödig faktiskt!
Sen att man blir en bättre förare när man dragit ett par järn går faktiskt att likställa med att man blir mjukare i knäna vid skidåkning och således en bättre skidåkare![]()
Ja det var faktiskt svin ute även i Roslagen.
Såg ett jävla äckligt snutt-svin i Brottby.
Sedan körde jag om en brud i en SAAB, då kändes det bra igen.
Harcore!!!!1111
Ps, hur vet man att en böter kommer kosta 8000?![]()
Dagsböter, var går gränsen för det och vad hur räknas det ut? Inte på bruttolön väl?
Ps2. Batik med kat.![]()
Yeeeaaaa, gangster....mupp!!!
Vad hade alkoholiserade förare att göra med varningar till medtrafikanter. Pessimisthörna numero uno![]()
Blir lite bajsnödig faktiskt!
Står polisen inom 50-område så kan det ofta vara fråga om kk och nykterhetskontroll, då är jag inte så benängen att varna. !
Lastbilschaffisar har (eller hade?) varning i form av ett "V-tecken" med pekfingret och långfingret pekandes horisontellt åt vänster
Yeeeaaaa, gangster....mupp!!!
Tur att jag mötte någon som inte väger sina varningar i silverskål då..
Måste vara jobbigt att avgöra från fall till fall..
individen som står och håller i laserpickan gör ju inget annorlunda än den som löder kretskort på Ericsson, just det SITT JOBB!
Chronic;3862394) skrev:....Tävlingsskyttar och simhoppare är andra som drar nytta av några bira innan avstamp. Väl dokumenterat
.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT