Rädda att avslöja ålder/bostadsort/yrke?

Nitrogen skrev:
Who's my daddy?! :gnissla

Behöver du en extra ställer jag upp billigt, men jag är inget att skryta med inför kompisarna ändå, det skulle väl möjligen funka att presentera mig som din farsa för efterhängset folk du vill bli av med....

Det är lite sant i det många säger..

...skyltar man för mycket så kan det komma "TJYVJ_ar" ,, å är jag inte hemma så kan jag inte använda dom som hundföda och gödningsmedel i trädgården.
Sen är det också så att av personliga integritetsskäl så vill man kanske inte visa ansiktet, för att man är för ful, för gammal, för ung ,för snygg eller bara för att man vill vara lite privat.
de som vill veta mer får oftast svar, man träffas, kör lite hoj tillsammans eller hittar på annat kul. tt skyllta med vem man är är olika, en del måsta hävda sig på alla sätt för att märkas, andra vill verka i det dolda. respect.. :Bugar

Gabor skrev:
...de som vill veta mer får oftast svar, man träffas, kör lite hoj tillsammans eller hittar på annat kul. tt skyllta med vem man är är olika, en del måsta hävda sig på alla sätt för att märkas, andra vill verka i det dolda. respect.. :Bugar

Precis.
Anonymitet är ju lite skräck-tjusningen med internet.

unke_b skrev:
Precis.
Anonymitet är ju lite skräck-tjusningen med internet.

Japp, jag har ju snart smörat omkull alla brudar här (ni skulle bara se drivorna med PM jag har) men föga anar dom att jag ser ut som Quasimodos okände tvilling.

Bilden på snyggingen brevid skaffade jag på en sida för manliga fotomodeller....

Är så överdrivet hemlig annars :7peta så då tycker jag man kan få vara lite "ohemlig" på sporthoj... Nån som vill dregla över mina bilder så är det helt okej med mej... :tummenupp :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg