Rädda att avslöja ålder/bostadsort/yrke?

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Sett i många profiler att man väljer att inte avslöja hur gammal man är, var man bor och vad man jobbar med. Varför?

Profilen är ju till för att ge en bild av användaren...

Lägger inga värderingar i detta, är bara nyfiken på varför.

Ju längre ni dröjer med att svara, ju ivrigare blir jag...

/ jag är svartsjuk och har kontrollbehov, och det gäller alla på SH!

Men va fan.. Jag är ju en lastgammal förlorare som bor i en avdankad gammal håla, sånt vill man ju inte avslöja.

Orca69 skrev:
Men va fan.. Jag är ju en lastgammal förlorare som bor i en avdankad gammal håla, sånt vill man ju inte avslöja.

Näe, det är tydligt.

Kan passa på att avslöja att jag ser ut som en förton-åring trots att jag är född nittonhundraåttio, känner mig vilsen i Göteborg och är en misslyckad student som hatar vad jag håller på med. Men jag står åtminstånne för mitt låga människovärde...

Jag har lagt in allt i min profil, utom ålder, men det är ju för att jag ska kunna ragga på alla unga SH pinglor helt skamlöst, trots att jag kunde vara farsa åt t.e.x nitrogen....

Det är bara han fula farbrorn eller vad han nu heter som lyckas smöra omkull dom små liven trots att alla vet att han är äldre än färg-TV....

GuW skrev:
Jag har lagt in allt i min profil, utom ålder, men det är ju för att jag ska kunna ragga på alla unga SH pinglor helt skamlöst, trots att jag kunde vara farsa åt t.e.x nitrogen....

Det är bara han fula farbrorn eller vad han nu heter som lyckas smöra omkull dom små liven trots att alla vet att han är äldre än färg-TV....

:mad: Jag e Nitrogens farsa, nu får ni som undrat om hennes ålder en hint. Grattis förresten...

Ringo skrev:
chrilla: Du har en stilig pose i din avatar iallafall.

Tack, men det är inte jag, det är en FEZ.

GuW skrev:

Jag har en färg-TV som är tre år gammal. Han är äldre, men inte mycket. Tror jag. Fast längre, tror jag.

Rasorblade skrev:
Adress kan ju vägleda tjyvvar :mad:
En Google-sökning på den i din profil angivna epost-adress ger ditt namn från någon sportresultatsida, det kombinerat med dina födelsedagsuppgifter (också från profilen) visar vid en personsökning på t.ex smsupplysning.se att du bor i Mölndal....

Visst, nu är ju inte tjyvar lika galet bra på Internet som jag är, men vill man vara anonym så räcker det inte med att vara det på ett ställe... :tungan

ja jag är asrädd, jag är asful, bög, och invandrare :tummenupp

sgtpepper skrev:
En Google-sökning på den i din profil angivna epost-adress ger ditt namn från någon sportresultatsida, det kombinerat med dina födelsedagsuppgifter (också från profilen) visar vid en personsökning på t.ex smsupplysning.se att du bor i Mölndal....

Visst, nu är ju inte tjyvar lika galet bra på Internet som jag är, men vill man vara anonym så räcker det inte med att vara det på ett ställe... :tungan

Good work, but scary Sherlock :tummenupp
Ändrat....

Last edited:
Homo skrev:
ja jag är asrädd, jag är asful, bög, och invandrare :tummenupp
Hahaha, seriöst? :3freak :rofl

--
övrigt så har man väl inte så mkt anonyma uppgifter. förutom
ålder. men det är för att kunna funka med äldre chicks på pappret..
men även om man vill, kunna snärja en å annan fjortis också :hihi

Jag är så fruktansvärt rädd att jag använder någon stackars losers namn som alias här. Dessutom är jag, som ni kan se på min avatarbild, förbluffande lik en motorcykel.

Rasorblade skrev:
Good work, but scary Sherlock :tummenupp
Ändrat....

Det räcker inte. Jag lovar att jag kan räkna ut var du bor bara med hjälp av bilden i din profil. Ok att jag har varit ett par gånger i det-där-pastellfärgade-bostadsområdet-som-vi-inte-ska-säga-namnet-på, men ändå. Sitter det en Post-it på din dörr när du kommer hem så är det bara jag som snokat lite. :tungan

Va spelar det för roll om man skriver lite.... de som vill, tar reda på det endå :tungan

Öppna kort? :pannkyss

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...