Quake Live

Vad är det?

Hemsidan är ju inaktiv för tillfället.

Q1 spelade man som satan en gång i tiden :yoparty

Vad är det?

Hemsidan är ju inaktiv för tillfället.

Q1 spelade man som satan en gång i tiden :yoparty
Jaha det är den. QL är iaf en putsad variant av Q3A som du spelar gratis direkt från browsern. Bara att logga in vart som helst (på jobbet tex:rolleyes: ) å börja röja. "Alla" settings finns där och det går att både spela online och single player. Man kan maxa grafiken på vilken dator som helst utan fps-problem. Till skillnad mot moderna spel så är inte allt en grönbrun smet, grym grafik. :tummenupp

dgnquakelivescreenshot2.png

Edit: Står några rader på wikipedia.

[YOUTUBE-ID]DqgX6G0Cpak[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag lirar ofta(lite för ofta)! lägg till mig på friends om ni vill -> oblic eller oblic()hotmail.com

fan va ballt.. har inte lirat quake på 10 år.
Just reggat mej, men hinner inte testa nu. (För då kommer man väl aldrig ifrån jobbet idag). :)

Är det meningen att kärringjäveln i skilltestet ska vara omöjlig? Jag ledde för fan med 13-1 och sen blev hon helt plötsligt Rambo och Batman i en och samma person.

Måste prova lär ju gå sådär då mitt CV i FPS spel är sådär :näsblod har lirat Duke Nukem 3d på Ps1 iaf :hihi

Haha det här lirade man som tusan för ett par år sen. Fan nu när jag tänker efter så var det nog fan en 6-7 år sen, man börjar bli gammal... Skämt och sido. Kommer in och kickar ass nu. Har samma nick som här:
wINBLAD

Kom med i betan för många månader sedan, tyvärr så fungerar det ju inte på Mac :gråta Varken med Safari, FireFox eller Opera ("skiten" känner av ens OS)

hur är det med console? finns det någon så man kan ändra r_picmip m.m.? hehe

*nostalgi-känsla så det bara sjunger om det*

kommer in nu, lägger till alla som skrivit upp sig här så kan vi kanske styra upp en SH turnering sen :)

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back