Quake Live

Vad är det?

Hemsidan är ju inaktiv för tillfället.

Q1 spelade man som satan en gång i tiden :yoparty

Vad är det?

Hemsidan är ju inaktiv för tillfället.

Q1 spelade man som satan en gång i tiden :yoparty
Jaha det är den. QL är iaf en putsad variant av Q3A som du spelar gratis direkt från browsern. Bara att logga in vart som helst (på jobbet tex:rolleyes: ) å börja röja. "Alla" settings finns där och det går att både spela online och single player. Man kan maxa grafiken på vilken dator som helst utan fps-problem. Till skillnad mot moderna spel så är inte allt en grönbrun smet, grym grafik. :tummenupp

dgnquakelivescreenshot2.png

Edit: Står några rader på wikipedia.

[YOUTUBE-ID]DqgX6G0Cpak[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag lirar ofta(lite för ofta)! lägg till mig på friends om ni vill -> oblic eller oblic()hotmail.com

fan va ballt.. har inte lirat quake på 10 år.
Just reggat mej, men hinner inte testa nu. (För då kommer man väl aldrig ifrån jobbet idag). :)

Är det meningen att kärringjäveln i skilltestet ska vara omöjlig? Jag ledde för fan med 13-1 och sen blev hon helt plötsligt Rambo och Batman i en och samma person.

Måste prova lär ju gå sådär då mitt CV i FPS spel är sådär :näsblod har lirat Duke Nukem 3d på Ps1 iaf :hihi

Haha det här lirade man som tusan för ett par år sen. Fan nu när jag tänker efter så var det nog fan en 6-7 år sen, man börjar bli gammal... Skämt och sido. Kommer in och kickar ass nu. Har samma nick som här:
wINBLAD

Kom med i betan för många månader sedan, tyvärr så fungerar det ju inte på Mac :gråta Varken med Safari, FireFox eller Opera ("skiten" känner av ens OS)

hur är det med console? finns det någon så man kan ändra r_picmip m.m.? hehe

*nostalgi-känsla så det bara sjunger om det*

kommer in nu, lägger till alla som skrivit upp sig här så kan vi kanske styra upp en SH turnering sen :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon