dronkers
2slow2die
Hallå!
Jag funderar på att byta från min RF600R till en Qingqi TMS 200cc (supermotard). Har tröttnat lite smått på Rf600:an då den är jobbig att framföra i staden... och drar en del bensin i jämförelse med qingqi:n. Tänkte ha den som pendlarhoj, cirkus 1mil/dag och lite småkörande inne i staden (stockholm).
Det jag är mest rädd för är att körglädejan ska vara nära 0 när det enbart är 15,5 hk i den. Är den strypt på något sätt ? Finns det slipon / trimmdelar att köpa till dem i Sverige ? Hur låter dom, så att folk inte misstar den för en moped ?
Något man bör tänka på innan man köper den ? (problem som brukar uppstå med dem?) vad är serviceintervallet ?
Om någon har bilder på den framifrån så skulle jag uppskatta det, har inte lyckats hitta några sådana än.
(länk till hojjen)
http://www.trendimport.se/motor.asp?content=/system/search/search.asp?container=50
Tacksam för svar!
Jag funderar på att byta från min RF600R till en Qingqi TMS 200cc (supermotard). Har tröttnat lite smått på Rf600:an då den är jobbig att framföra i staden... och drar en del bensin i jämförelse med qingqi:n. Tänkte ha den som pendlarhoj, cirkus 1mil/dag och lite småkörande inne i staden (stockholm).
Det jag är mest rädd för är att körglädejan ska vara nära 0 när det enbart är 15,5 hk i den. Är den strypt på något sätt ? Finns det slipon / trimmdelar att köpa till dem i Sverige ? Hur låter dom, så att folk inte misstar den för en moped ?

Något man bör tänka på innan man köper den ? (problem som brukar uppstå med dem?) vad är serviceintervallet ?

Om någon har bilder på den framifrån så skulle jag uppskatta det, har inte lyckats hitta några sådana än.
(länk till hojjen)
http://www.trendimport.se/motor.asp?content=/system/search/search.asp?container=50
Tacksam för svar!