Qatar WSBK, SS600

Abe får starta sist? Vad har han hittat på för dumt?

F*n vad jag hatar k*k OS! Har ju inte Eurosport 2 så därför missar jag hela WSBK / SS 600 premiären. :huvet
Vem bryr sig om några fula OS-medaljer som ser ut som CD-skivor?? Grrrrr

här har man väntat på den här dagen o vad händer.. jo störningar på eurosport o eurosport 2..

såja nu är man med igen..i städ ivern igår lyckades jag placera den trådlösa telefonen för nära box motagaren o störningen på eurosport föddes..ser fram mot att se johan o dom andra nordiska piloterna nu :tummenupp

Chris Ash skrev:
Stiggy kör ju som besatt av något ondskefullt!

Härligt att se!
Ja det är nästan så att man börjar hoppa i soffan trots jag bara har timingen att titta på.

Tjoho
bmmosh6au.gif

Härligt o se!!! gött att maskinerna verkar hålla så bra för johan o harms ialla fall det finns ju mer o göra med tanke på det taskiga kvalet..

Imponerande körning av både Stiggy och Harms. Stiggy drog ifrån och var på väg ikapp fyran! K-B hängde med bra tills han klantade sig. Synd om Lauslehto som fick vända i depån. Men när han blev varvad av tätklungan hängde han ju på bra, så det bådar gott för framtiden.

/Joakim

Någon som har pejl på varför Harms står skriven som Stiggy Motorsports istället för Darkdog Stiggy Motorsports?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman