Chris Ash
Kapten Gars
sandstream skrev:Tror du på fullaste allvar att cheferna på KTM gnuggar händerna och tänker "Vi missade kanske VM-titeln men grabbarna hade ju kul och det är viktigast"?
Och hur i hela helsefyr kom du fram till denna tolkning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:Tror du på fullaste allvar att cheferna på KTM gnuggar händerna och tänker "Vi missade kanske VM-titeln men grabbarna hade ju kul och det är viktigast"?
Arabland. Ingen skumpa heller. Skenhelighet är en dygd i dessa länder.Neutral skrev:Finns det någon lag som säger att paraplyflickorna måste ha långbyxor eller? Inga hotpants så långt ögat når...
Neutral skrev:Finns det någon lag som säger att paraplyflickorna måste ha långbyxor eller? Inga hotpants så långt ögat når...
Neutral skrev:Finns det någon lag som säger att paraplyflickorna måste ha långbyxor eller? Inga hotpants så långt ögat når...

Pga att du verkar ha missförtstått hur racing på den här nivån bedrivs när du skriver att det inte är någon teamsport.Chris Ash skrev:Och hur i hela helsefyr kom du fram till denna tolkning?![]()
Måste du dra igång gnället igen? Jag trodde att jag avstyrt det med att blanda in hotpants.sandstream skrev:Pga att du verkar ha missförtstått hur racing på den här nivån bedrivs när du skriver att det inte är någon teamsport.
Du verkar inte heller tro att det finns någon som bestämmer utan att förarna själva gör upp på banan.

Det var inte jag, det var CA som skrev en fråga och sånt kan jag inte motståNeutral skrev:Måste du dra igång gnället igen? Jag trodde att jag avstyrt det med att blanda in hotpants.![]()

valmers skrev:Nu börjar vi känna igen Biaggi; ska bli intressant att höra vad den gnällkuken kommer att skylla på.
Så bra, då kan han ju skylla hela helgen på det. Sanningen är ju att han gjort en usel insats hela helgen. Att inte lyckas kvala bättre än 13:e med en fabrikshonda är fanimej skandal. Pinsamt.Avanti skrev:elektriske problemer ifölge Max. Hojen gikk on off, on off hele tiden
valmers skrev:Så bra, då kan han ju skylla hela helgen på det. Sanningen är ju att han gjort en usel insats hela helgen. Att inte lyckas kvala bättre än 13:e med en fabrikshonda är fanimej skandal. Pinsamt.
Jag tror att Hayden insåg att han aldrig skulle komma ikapp, än mindre förbi och då är det väl dumt att chansa?oFFkeFF skrev:Hayden visade ytterligare en gång varför han inte kommer bli världsmästare, han ger upp bara för att han inte kommer ifatt och om direkt, trots att han dänger till med snabba varvtider.
sandstream skrev:Jag tror att Hayden insåg att han aldrig skulle komma ikapp, än mindre förbi och då är det väl dumt att chansa?
Håller med men vi vet ju inte hur nära gränsen Hayden var i sina försök att komma ikapp.oFFkeFF skrev:Extremt dumt ändå. Han hade om han fortsatt köra i det tempo som de andra, kunnat ligga och väntat på både rossis och melandris fel.
Menar, rossi gav fan inte upp trots att Sete hade ett bra försprång, utan betade av tiondel för tiondel till han kom ikapp. D.v.s han körde maximalt för att vinna.
Han gav sig inte ens när han tappade tiondelar, utan bet ihop och kom igen.
Eas skrev:Inte så hemma inom racingen. Kan någon förklara för mig vad dom gör när dom slipstrimmar?![]()
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |