Qatar 8 timmars

Status
Ej öppen för fler svar.
Bra kört av fille! Hade kunnat bli riktigt bra om de andra i teamet varit lika snabba. Jag skänker all min respekt att han körde 2.03. Det är få förunnat att klara det första gången på banan.

Jag vet inte vilken planet tocar kommer ifrån eller i vilken kalle anka tidning som han finner sin information. Kanske jubileums numret från 73?

Att STK skulle ha mer hk än SBK .. ?? Ja det kanske är så hemma i din garderob.

Om folk nu ska uttala sig om reglemten o dylikt, så läs på innan!

All heder åt fille trots han kör sukiduki.

När man jämför träningstider från olika förare i olika sammanhang på Q, så ligger Filip ∼ 5-6 sekunder efter, det är alldeles för mycket och för många hoto toto förare som är snabbare.

Kan ni hålla detta rent så Swedie slipper stänga denna tråd också, slå mig i huvudet med konstruktiva argument och bli inte förbannade, det leder inget vart. Please:Bugar

Vem ska hålla igen så att 'Swedie inte ska stänga denna tråden också?

Fille hade näst snabbast varvtid i STK sista gången jag kollade på livetimingen!

Sen har jag ringt till institutionen du sitter på och bett dem stänga av ditt internet!

Last edited:
Jag tycker han får kliva ner från guldstolen och börja gå själv. Filip är ju en ren race förare, inte någon halvgammal före detta raceförare som avslutar karriären med endurance. Några guldkorn finns.

När man jämför träningstider från olika förare i olika sammanhang på Q, så ligger Filip ∼ 5-6 sekunder efter, det är alldeles för mycket och för många hoto toto förare som är snabbare.

Stock eller SBK spelar nästan ingen roll, mest skillnad i fjädring elektronik och chassiinställningar/depåstopp. Stock har oftas mer hkr, men mindre inställningsmöjligheter/långa depåstopp. Resultatet i GGN skall vi ju knappt tala om, han borde rullat in i mitten någonstans, juniorklass?? Nästan sist:va

Kan ni hålla detta rent så Swedie slipper stänga denna tråd också, slå mig i huvudet med konstruktiva argument och bli inte förbannade, det leder inget vart. Please:Bugar

Det finns ingen chans i världen att du är seriös?
vad är ditt problem?

Hur tänkte du nu?

Axxexs // Men en del team kör med hojar närmre STK reglerna. Iaf motormässigt. Så man kan inte direkt säga att alla i EWC har värre cyklar än STK. Kan tom vara tvärtom i värsta fall. // Något som är allmänt känt, om man följer Endurance:näsblod!
Jämfört med ett ordinarie SBK lopp c:a 25 varv låg han 1,30 efter.
Snabbaste varv 2.01,4 BMW, toppfarterna är i princip samma oavsett klass, skillnaden beror nog mer på förare.

Skit i placering kolla upp vilka han slog. Slå sen upp namnen som slog honom, de är inte många som är i eliten i sitt hemland.

Då det redan spårat ur lämnar jag tråden, så kan ni skriva själva om vad som är så fantastiskt med Filips insats. Adjö:)

Nu åker inte hans Team med dom färskaste grejerna. Hans egen hoj går att åka fortare på. På det kvalade man med race-setup. Inte som dom större Teamen, med kvaldäck. Då är höga 03-tider förbannat bra.

Så visst gjorde Filip och hans Team en bra insats. Lite strul som det lätt blir när man inte har en jättebudget, och säkert inte slutresultatet dom velat se. Men det är racing, och det är bara att glädjas med honom. Dom gjorde nog allt dom bara kunde med det man hade.

Axxexs // Men en del team kör med hojar närmre STK reglerna. Iaf motormässigt. Så man kan inte direkt säga att alla i EWC har värre cyklar än STK. Kan tom vara tvärtom i värsta fall. // Något som är allmänt känt, om man följer Endurance:näsblod!
Jämfört med ett ordinarie SBK lopp c:a 25 varv låg han 1,30 efter.
Snabbaste varv 2.01,4 BMW, toppfarterna är i princip samma oavsett klass, skillnaden beror nog mer på förare.

Skit i placering kolla upp vilka han slog. Slå sen upp namnen som slog honom, de är inte många som är i eliten i sitt hemland.

Då det redan spårat ur lämnar jag tråden, så kan ni skriva själva om vad som är så fantastiskt med Filips insats. Adjö:)

Detta är inget jag märkte förra året när jag körde VM!!

Swedie gör en insats och ta bort den här usern från siten!

Nej, han la väl av för ett par år sedan.

Någon som vet varför de inte körde med banans belysning? För dyrt? Mot reglerna i Endurance-VM?

En del av racet skall gå i mörker enligt reglementet. Det blir lite väl ljust med all belysning som finns där :)

om alla ignorerar det okunniga trollet å inte matar det, så blir samtliga trådar lugnare å finare.

TACK!!!! Hoppas du håller dig borta ett tag :tummenupp

Jag brukar försöka hålla mig i skinnet när folk kastar ur sig massa dumheter här på forumet, men nu kan jag faktiskt inte hålla mig...

Att sitta här på forumet som en självutnämnd jävla läktarexpert och såga Filip som i sitt första framträdande (ja, jag räknar inte det förra) i Endurance VM, första gången på Qatar, och på en ganska underlägsen STK cykel som man inte kört allt för mycket på, och trots detta presterar så bra som Filip gjort är ju inte bara korkat utan jävligt provocerande också.

Att köra 1.03 tider med en STK cykel, och ligga i toppen av alla STK hojar är fan inte dåligt!

STK har oftast mer effekt än SBK? Huh? :va :rolleyes:

BRA JOBBAT FILIP!!!!!!! :Bugar

Backlund är King inte många kan mäta sig med honom i Sverige om någon.
Backlund drar nästan alltid det längsta strået.
Typ So finalen Cajback var grym men Backlund drog det längsta strået.....
Men hur har det gått i QATAR :va:va:va

Tocar, du pratar verkligen i nattmössan.

Tråden fortsätter :)

Filip ska ha eloge för en god prestation! Han har bara att lära sig från det här, och det är jag säker på att han gjort. Att köra på natten och på ny bana är inte lätt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back