-Anders-
Teamchef
... Stock har oftas mer hkr,....
Hur tänkte du nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... Stock har oftas mer hkr,....
När man jämför träningstider från olika förare i olika sammanhang på Q, så ligger Filip ∼ 5-6 sekunder efter, det är alldeles för mycket och för många hoto toto förare som är snabbare.
Kan ni hålla detta rent så Swedie slipper stänga denna tråd också, slå mig i huvudet med konstruktiva argument och bli inte förbannade, det leder inget vart. Please![]()
Jag tycker han får kliva ner från guldstolen och börja gå själv. Filip är ju en ren race förare, inte någon halvgammal före detta raceförare som avslutar karriären med endurance. Några guldkorn finns.
När man jämför träningstider från olika förare i olika sammanhang på Q, så ligger Filip ∼ 5-6 sekunder efter, det är alldeles för mycket och för många hoto toto förare som är snabbare.
Stock eller SBK spelar nästan ingen roll, mest skillnad i fjädring elektronik och chassiinställningar/depåstopp. Stock har oftas mer hkr, men mindre inställningsmöjligheter/långa depåstopp. Resultatet i GGN skall vi ju knappt tala om, han borde rullat in i mitten någonstans, juniorklass?? Nästan sist
Kan ni hålla detta rent så Swedie slipper stänga denna tråd också, slå mig i huvudet med konstruktiva argument och bli inte förbannade, det leder inget vart. Please![]()
Hur tänkte du nu?
Då det redan spårat ur lämnar jag tråden, så kan ni skriva själva om vad som är så fantastiskt med Filips insats. Adjö![]()
Det finns ingen chans i världen att du är seriös?
vad är ditt problem?
Du är banne mig den mest inkompetenta person som jag sett skriva på SH oavsett ämne, du är nästan i samma klass som ett dåligt berättat skämt av en påtänd rikspundare i park nr:6 som inte vet vad som är upp eller ned!!
![]()
Axxexs // Men en del team kör med hojar närmre STK reglerna. Iaf motormässigt. Så man kan inte direkt säga att alla i EWC har värre cyklar än STK. Kan tom vara tvärtom i värsta fall. // Något som är allmänt känt, om man följer Endurance!
Jämfört med ett ordinarie SBK lopp c:a 25 varv låg han 1,30 efter.
Snabbaste varv 2.01,4 BMW, toppfarterna är i princip samma oavsett klass, skillnaden beror nog mer på förare.
Skit i placering kolla upp vilka han slog. Slå sen upp namnen som slog honom, de är inte många som är i eliten i sitt hemland.
Då det redan spårat ur lämnar jag tråden, så kan ni skriva själva om vad som är så fantastiskt med Filips insats. Adjö![]()
Nej, han la väl av för ett par år sedan.Kör lillebror Backlund fortfarande?
Nej, han la väl av för ett par år sedan.
Någon som vet varför de inte körde med banans belysning? För dyrt? Mot reglerna i Endurance-VM?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |