Punka på bakhjulet livsfarligt!!

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
jo. det är som det låter. jag låg och drog på en grusväg och sprätte lite i kurvor mm utanför bromölla.

när jag sen kommer ut på landsvägen och drar på och kommer i en kurva börjar hela hojen wobbla som ett satans kräk. kändes som hela bakhjulet var löst! inte nog med det så höll jag på att flyga av hojen! som tur va hann jag sänka farten och stabilesera upp hojen med benet.
det var läskigt!! får byta däck på måndag när jag ska byta packboxarna i framgafflarna.

Kronen skrev:
2354714 jo. det är som det låter. jag låg och drog på en grusväg och sprätte lite i kurvor mm utanför bromölla.

när jag sen kommer ut på landsvägen och drar på och kommer i en kurva börjar hela hojen wobbla som ett satans kräk. kändes som hela bakhjulet var löst! inte nog med det så höll jag på att flyga av hojen! som tur va hann jag sänka farten och stabilesera upp hojen med benet.
det var läskigt!! får byta däck på måndag när jag ska byta packboxarna i framgafflarna.

Därför ska man inte åka med slitna däck :mattias

Kronen skrev:
2354714 jo. det är som det låter. jag låg och drog på en grusväg och sprätte lite i kurvor mm utanför bromölla.

det bakdäcket hade du sletigt rätt bra på :D var inte mycket mönster kvar när jag bytte det

Last edited:
Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...