Mum!n
Ny medlem
ute o åkte på en favvo väg slingrig där man kan bränna på...låg väll en ca 180-200...o märker att hojjen e ostabil som fan, tänker nått e fel...(doh)
kommer hem o ser att bak däcket e helt platt... hur fan märker man inte att man har fått punka:S
känns som ja haft jävligt tur att ja hållt mig på vägen iaf kunde gått riktigt illa
nån som vart me om nå likande äckligt nu när man tänker i efterhand på va som kunde hänt
