?? Pulverlackerare i Norrbotten ??

dread

Wenna
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
Honda CBR600RR -05 (stunt)
Tänkte pulverlacka ram och sving och undrar om någon kan rekomendera en lackerare i Norrbotten, eller kanske någon någon annan stans dit man kan skicka.

Piteå Sprutmåleri.
Blästrade, zinkgrundade (stålram...) och pulverlackade ram, sving, batterilåda och en massa fästen mm för 1200 spänn MED kvitto. Då lades två lager pulverlack, ett blanksvart och ett högblank klarlack.
Mkt bra resultat!

dread skrev:
2060661 Tänkte pulverlacka ram och sving och undrar om någon kan rekomendera en lackerare i Norrbotten, eller kanske någon någon annan stans dit man kan skicka.
Dra iväg ett PM till ChrillR1 här på forumet vet att han håller på med sånt.

BTW. Jag kommer att passera honom på vägen ner från Överkalix så jag kanske kan plocka upp ram sving och lämna till honom.
PM:a om det är intressant.
Jag kommer att landa med flyg i Luleå på fredag kl. 10.00

//TwinSucker

DM skrev:
2061674 Piteå Sprutmåleri.
Blästrade, zinkgrundade (stålram...) och pulverlackade ram, sving, batterilåda och en massa fästen mm för 1200 spänn MED kvitto. Då lades två lager pulverlack, ett blanksvart och ett högblank klarlack.
Mkt bra resultat!

Shiiit vad billigt... Känner du nagon där eller har nagon annan kontakt när det var sa billigt ??

har en komplett pulver anlägning stående, som kan tänkas vara till salu till rätt person.

Back