Pulka ikväll!!

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Var?
När?
Hur?
Vem kör? ;)

Jag har en tefat (om den inte gick sönder ännu mer sist ni var iväg?), dock tror jag inte mitt tefat är någon höjdare att åka bakom bil med.... :rolleyes:

Satanja är på vet jag, någon mer?

PULKAÅKNING bakom bil ikväll!

Samling på Shell (vid maxi / camillas restaurang / Dalhem / Brohult whatever...) klockan 20.00.
Ni som har pulka får gärna ta med er det. Ni som vill bli upphämtade - låt mig (satanja) veta!
ALLA är välkomna att hänga på. Vill ni åka i de högre hastigheterna rekomenderar ajg att ni tar med skyddsutrustning ;)

PULKAÅKNING bakom bil ikväll!

Samling på Shell (vid maxi / camillas restaurang / Dalhem / Brohult whatever...) klockan 20.00.
Ni som har pulka får gärna ta med er det. Ni som vill bli upphämtade - låt mig (satanja) veta!
ALLA är välkomna att hänga på. Vill ni åka i de högre hastigheterna rekomenderar ajg att ni tar med skyddsutrustning ;)

Varför inte åka nerför Hälsobacken eller Bergaliden?

Jag är på! Ankommer Hbg 18:27, sätter mig på Hamnpaviljongen eller vad det heter. (Den där runda saken vid Sundsbussarna) med en öl och min Iphone i näven, Satanja, Du har ett PM med mitt mobilnr. Blir gärna upphämtad.

Ses ikväll :tummenupp kommer dok inte åka bakom någon bil på pulka vill inte bryta benen:näsblod

du SKA åka. punkt :D

Jag är på! Ankommer Hbg 18:27, sätter mig på Hamnpaviljongen eller vad det heter. (Den där runda saken vid Sundsbussarna) med en öl och min Iphone i näven, Satanja, Du har ett PM med mitt mobilnr. Blir gärna upphämtad.

ahaaaa... haha sorry jag läste ditt PM innan jag läste här ;D
ska se om jag kan fixa någon att hämta upp dig :)

varför läser jag inte alla inlägg innan jag tar tag i saker... har precis smsat stoffe o frågat om vi kan hämta upp nodde... men då fixar du det vilse? :tummenupp

du SKA åka. punkt :D

ahaaaa... haha sorry jag läste ditt PM innan jag läste här ;D
ska se om jag kan fixa någon att hämta upp dig :)

Edit: varför läser jag inte alla inlägg innan jag tar tag i saker... har precis smsat stoffe o frågat om vi kan hämta upp nodde... men då fixar du det vilse? :tummenupp

Edit igen: men vafan haha. Vilse, om du blir upphämtad i stan, kan du ta Nodde med dig?

Last edited:
Finns vid nämna plats och kan för den sakens skulle GÅ till rätt ställe..... Hör av er

Någon verkar va duktigt förvirrad :)

Jag kommer och den här gången ska jag lyckas sitta kvar, kanske t.o.m slå hastighetsrekord!!!

Vilse: Jag har en stor självlysande Taiga jacka med texten TT-Line på ryggen. Missar du mig behöver du glasögon.....

Någon verkar va duktigt förvirrad :)

Jag kommer och den här gången ska jag lyckas sitta kvar, kanske t.o.m slå hastighetsrekord!!!

nähä du, det ska JAG göra. det är bestämt sedan innan! 47 km/h körde vi förra gången, när stoffe kommer o berättar att hans kompis var uppe i 76 km/h, så det ska slås idag!

nähä du, det ska JAG göra. det är bestämt sedan innan! 47 km/h körde vi förra gången, när stoffe kommer o berättar att hans kompis var uppe i 76 km/h, så det ska slås idag!

Skyddskläder med? eller ni kör som vanligt?
Skulle kunna ta med min gamla mchjälm om någon vill ha... :D (stl s)

Sen när litar vi på Stoffe??? Men börja du med att åka i 78km/h så har du slagit rekordet, sen klipper jag 100km/h

Funderar på om jag ska masa mig upp till Hbg ikväll.Både jag o byrackan behöver komma ut en sväng och detta får man ju nästan inte missa.Kan ju dessutom va en bra början på o träffa o lära känna er.

Jag dyker också upp :tummenupp
Blir tåg upp så jag hoppas det finns plats i bil från Knutpunkten :)

Kommer vara på Knutan 19:32 om Skånetrafiken behagar hålla tiderna

See you later :)

Last edited:
Back