Säg inte att du ser ut så här! Detta är en rejäl hockeyfrilla!hållundan skrev:haha, det kör jag på nu, rejäl sådan oxå! Men jag tänkte spara lite till...
=)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säg inte att du ser ut så här! Detta är en rejäl hockeyfrilla!hållundan skrev:haha, det kör jag på nu, rejäl sådan oxå! Men jag tänkte spara lite till...
=)
hållundan skrev:Jovars, denna frågan riktas till er som har det lite längre håret här på forumet...
Jag funderar på att spara ut min kalufs lite mer och få lite längre hår. Jag undrar dock hur det blir med hjälmen då?! Just med storlek och var fan man gör av håret =)
Svårt att svara på kanske, men hur gör ni som har långt hår?
Blir det stor skillnad i storlek på huvudet med resp. utan långt hår?
(hittade ingen annan smiley med hår =)
/H
Chris Ash skrev:Vadå ovårdat? Långt hår ska bara tvättas och inget annat, då ser det riktigt vilt och metal ut.
Chris Ash skrev:Jag har inte så långt hår längre men hade innan. Bara för att håret blir längre blir det liksom inte mer=Samma storlek. Håret hänger bra och fladdrar därbak som det är,hade aldrig hästsvans eftersom det ser så töntigt ut.
JoS skrev:Säg inte att du ser ut så här! Detta är en rejäl hockeyfrilla!![]()
fogerty skrev:Jag kan tyvärr inte ge dig några råd då jag har kort hår själv, men jag har dock en fråga. Jag tänkte spara till en riktigt redig skepparkrans, hur skulle det påverka mitt hjälmval![]()
Finns det möjlighet att köra med integralhjälm då, eller måste jag köra med öppen hjälm![]()
// fogerty
iommi skrev:Tala för dig själv. Hästsvans är praktiskt för de med långt vackert hår så som jag!![]()
Chris Ash skrev:Praktiskt ja, i vissa fall får man krypa till korset(som när man skruvar) annars kan man ju klippa av hela skiten om man vill vara "praktisk".
iommi skrev:Hästsvans är praktiskt för de med långt vackert hår så som jag!![]()
iommi skrev:Nu ska man inte överdriva..
Med långt hår kan man vara praktisk i ena stunden o fager i den andra.
många flickor gillar långt hår.Dumt att klippa sv sig då ju.
Chris Ash skrev:Ännu flergillar kort, inget bra argument. Men för all del, jag tycker långt hår är snyggt och skulle gärna ha det igen om det inte var så irriterande ivägen alltid.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |