pubrunda?

Det går ju fan inte att boka bord förrän vid 17-tiden :mad:
Är fortfarande inte säker på att jag kan komma in så om nån har lust att ringa vid 17-tiden och boka så hade det varit bra. Eller om nån har vägarna förbi, bor ju i Bollebygd så jag har ju inte direkt nära.

Tel: 033-22 60 50

Annars får väl alla mötas utanför vid kl 20 och hoppas att det inte är några problem. Finns ju andra ställen också annars...

$noop skrev:
Det går ju fan inte att boka bord förrän vid 17-tiden :mad:
Är fortfarande inte säker på att jag kan komma in så om nån har lust att ringa vid 17-tiden och boka så hade det varit bra. Eller om nån har vägarna förbi, bor ju i Bollebygd så jag har ju inte direkt nära.

Tel: 033-22 60 50

Annars får väl alla mötas utanför vid kl 20 och hoppas att det inte är några problem. Finns ju andra ställen också annars...

vi går till något annat ställe annars och käkar då!

Klart du ska hänga med..... jag börjar bli riktigt sugen på o supa alltså.. kanske drar till det rejält idag? :D

felix o lord... kom hem till mig innan då så grundar vi här ist??..

Chille skrev:
vi går till något annat ställe annars och käkar då!

Klart du ska hänga med..... jag börjar bli riktigt sugen på o supa alltså.. kanske drar till det rejält idag? :D

felix o lord... kom hem till mig innan då så grundar vi här ist??..
Skall kolla med lord bums chille! isåfall kring 19 gissningsvis?

kan du PM:a ditt mobilnummer?

ja e tamej faan oxå törstig nu efter en tur me chille!! har inga pengar till å dra på banan imorgon ändå så ja kommer nog in ja me... ska fundera lite till på de...

GSX-R Micke skrev:
ja e tamej faan oxå törstig nu efter en tur me chille!! har inga pengar till å dra på banan imorgon ändå så ja kommer nog in ja me... ska fundera lite till på de...

bara o komma in.. jag drar till bolaget nu! ;)

bolaget?? där har ja inte varit på flera år... smuggel rules!! ska försöka ordna me chaufför hem bara...

Fan vad festasugen man blir när man läser denna tråd!
Vill också hänga på, men jobbar hela j***a helgen! :(

Ha det så trevligt. :fyllisar

buLLit skrev:
Fan vad festasugen man blir när man läser denna tråd!
Vill också hänga på, men jobbar hela j***a helgen! :(

Ha det så trevligt. :fyllisar

Nu sitter jag, lord och ´chille och super hos chille!!!

bärs rules :fyllisar

/Felix

Vägra vurpa skrev:
A fan det blev en schysst utekväll :tummenupp , synd att inte fler kunde vara med.

Ja riktigt kul!! SYnd att jag är så JÄVLA klantig bara. tog lite udden av min partystäming.... fyfan. Men jaja.. det var riktigt trevligt på O´learys .. eller hur Lord? =) det är lugnt, du är förlåten. hihi. ett litet misstag händer så lätt =)

ja har en fin bild ja ska lägga upp på en som va väldigt trött, full å me hemlängtan!!! lite synd att man inte hade mer cash!! jävla brud som snodde 300 av mig på black jack me!! de e sånt som händer men annars va de riktigt trevligt!! speciellt snacket om när man går upp på övervåningen å de va nån som fick bita hårt i kudden å så!! he he!!

GSX-R Micke skrev:
speciellt snacket om när man går upp på övervåningen å de va nån som fick bita hårt i kudden å så!! he he!!

Haha.. undrar vem det var som drog upp det... :rolleyes:

:hihi

under all kritik!!!!

bara jag å tobbe som va på olearys vid 8 jueh! :mad:

aja.. sprang ju på en ADHDare i form av mrgoofy på tgårn iallfall.. yeah :yoparty

sven666 skrev:
under all kritik!!!!

bara jag å tobbe som va på olearys vid 8 jueh! :mad:

aja.. sprang ju på en ADHDare i form av mrgoofy på tgårn iallfall.. yeah :yoparty

ja våran skjuts blev lite försenad... och du HAR ju mobil som man kan ringa på ;) så vi skyller allt på dig! :)

Chille skrev:
ja våran skjuts blev lite försenad... och du HAR ju mobil som man kan ringa på ;) så vi skyller allt på dig! :)

äh skyll inte på mig nu.. mitt mobiltrots har inget med saken att göra!

UNA BOMBER BORÅÅÅÅÅÅS!!!!! hehe :tungan

va gjorde ni igår då?

Skön kväll igår, Nicklas blev lite trött på o,learys bara :D

Stabil stämning, kul att få ett ansikte på er alla! Chille vinner priset som kvällen kåtaste och lorden var mest slirig :hihi

Felix skrev:
Skön kväll igår, Nicklas blev lite trött på o,learys bara :D

Stabil stämning, kul att få ett ansikte på er alla! Chille vinner priset som kvällen kåtaste och lorden var mest slirig :hihi

de va nog inte kul å va chilles flickvän inatt!! BIT HÅRT I KUDDEN!!!!! :arsele :tummenupp

Hahaha, undrar om Lord kommer ihåg vad han sa om det där med att bita i kudden :D Riktigt kul!!!
Ja, nu vet man ju hur en del här ser ut :tummenupp

Men den roligaste var ju Lasse Kongo!!! Vilken lirare alltså... :D :tummenupp

*/ ?>
Back