pubrunda?

Bita i kudden??? :confused:
Jag vet inte vad Ni pratar om..... öööh....?
Ja slirig va jag helt klart. Lite trist att jag blev sån, men det var nog för att ölen va så goa, och jag har inte festat sen i slutet på förra året.
Igår hade jag knappt ätit något, sovit för lite hela veckan, så jag borde ju fattat att jag skulle ta det lite lugnare... :huvet :fatta! :kocko :4skrika
Känner att jag missat det mesta inne på O'learys... Fan jag såg ju inte ens bokstäverna på menyn, så Felix fick beställa åt mig.
Piggnade till lite i bilen på väg hem i alla fall.
Hoppas Ni hade kul fastän jag helt omedvetet var närvarande.. :hihi :3freak

Men ändå tyckte jag det var riktigt kul att träffa Er!!! Gött att få lite ansikten till alla namn. Snart får vi träffas med hojarna också, och då lär jag inte somna..

Chille skrev:
Ja riktigt kul!! SYnd att jag är så JÄVLA klantig bara. tog lite udden av min partystäming.... fyfan. Men jaja.. det var riktigt trevligt på O´learys .. eller hur Lord? =) det är lugnt, du är förlåten. hihi. ett litet misstag händer så lätt =)
På vilket sätt tog du udden av partystämningen?
Jag tyckte du var en helkul typ.
Eller gjorde du några tvivelaktiga saker efter att Felix och jag åkt????

Masterlord skrev:
På vilket sätt tog du udden av partystämningen?
Jag tyckte du var en helkul typ.
Eller gjorde du några tvivelaktiga saker efter att Felix och jag åkt????

Jag tappade ju min femhundring som jag skulle supa omkull Oss på. lagom kul....

ja vi hade ju skitkul på oleayrs.. utan tvekan! ;)

ja trodde de skulle bli lite stelt men sen när vi kom till parken å alla tjöta i mun på varandra å garva så blev de riktigt schysst!! hoppas vi får lika trevliga stunder på vägarna i sommar!!

GSX-R Micke skrev:
ja trodde de skulle bli lite stelt men sen när vi kom till parken å alla tjöta i mun på varandra å garva så blev de riktigt schysst!! hoppas vi får lika trevliga stunder på vägarna i sommar!!
Det var en kvalitetskväll med råge och maten var god! (eller hur Chille :hihi ) har några bilder i min mobil med de blev lite sisådär!!

Vi får göra om det vid tillfälle! nästa grej vi gör tillsammans får bli hojåkning, vi kan ju inte bara supa :D

Felix skrev:
Det var en kvalitetskväll med råge och maten var god! (eller hur Chille :hihi ) har några bilder i min mobil med de blev lite sisådär!!

Vi får göra om det vid tillfälle! nästa grej vi gör tillsammans får bli hojåkning, vi kan ju inte bara supa :D

Nej, håller med. Jag ska bli nykterist nu.. ;)

GSX-R Micke skrev:
ja har en fin bild på niklas!! ska lägga upp den imorgon eller på tisdag!!
Ja för fan!!!
Nu ska jag banne mig få skörda frukterna av mitt tvivelaktiga leverne! :4skrika
Ser fram emot att se vad du har att bjuda på! :hihi

Masterlord skrev:
Ja för fan!!!
Nu ska jag banne mig få skörda frukterna av mitt tvivelaktiga leverne! :4skrika
Ser fram emot att se vad du har att bjuda på! :hihi

tyvärr så råkade ja ringa upp dom sista pengarna på kortet på en brud helt i onödan igår!! ingen som vill har nummret till martina för de ja har filmat så om de e nån som vill klaga på maten!! :hihi

GSX-R Micke skrev:
tyvärr så råkade ja ringa upp dom sista pengarna på kortet på en brud helt i onödan igår!! ingen som vill har nummret till martina för de ja har filmat så om de e nån som vill klaga på maten!! :hihi

hahahaha...

just ja... :rofl

*/ ?>
Back