pubrunda?

McB skrev:
McB: -Hej Banken, jag behöver pengar.
Banken: -Till vad?
McB: -Mat och sprit såklart, vad annars?
Banken: Adjö.

HAHA!!! :rofl
En kompis gjorde en liknande sak faktiskt, fast det var mer något sånt här:

-Hej jag behöver låna pengar
-Ok, vad ska du ha pengarna till?
-Betala räkningar
-Och hur hade du tänkt betala tillbaka lånet om du inte kan betala dina räkningar?
-Vet inte.
-Adjö :fatta!

Jag är oxå på, 20.00 säger ni..... Jaja, det funkar fint. :D

Vart ligger O´learys?? Hur känner man igen er då? :confused:

Nåt kännetecken eller så vore ju rätt bra.. :tummenupp

Tobbecoolio skrev:
när man kommer in så skriker man ADHD och slår sig för bröstet.........då går det nog inte att ta fel .... :dummer
Frågan är om man får komma in överhuvudtaget... :D
Okej, vem bokar bord? någon i Borås kanske? 20 snåret funkar för mig också.

Fler ADHD:are som skall med???

/Felix

Jag får tacka Felix som satt upp mig på listan!
Jag har fixat barnvakt, så jag kan fr.o.m. kl 18.
Felix, hinner vi ta en öl hemma hos mig innan, eller när kan du va klar? :fyllisar
Jag ska snabba mig som fan i gbg imorgon i alla fall.

Bärs blir fint! om du pallar med att hämta mig vid min lägenhet så fixar jag några bira!
Hojprovning får bli någon annan dag, imorgon har jag tjockt fram till kl 16 sedan är det lugnt!

Förresten skall du ha ljus öl eller mörk? Och hur möcke? :D

/Felix

Felix skrev:
Bärs blir fint! om du pallar med att hämta mig vid min lägenhet så fixar jag några bira!
Hojprovning får bli någon annan dag, imorgon har jag tjockt fram till kl 16 sedan är det lugnt!

Förresten skall du ha ljus öl eller mörk? Och hur möcke? :D

/Felix
Dricker bara ljust öl, sisådär en 25-30 st.... fast inte åt gången. :hihi :3freak
Det e lugnt med ölen jag har en del stående hemma som jag nog måste svepa i mig innan datummärkningen går ut, Jag har 10 st 33:or, så det räcker nog åt dig också, ifall du nöjer dig med att grunda på 5 st?
Vilken tid ska vi säga då? Jag räknar i alla fall med att va hemma vid 18 tiden som senast.

Chille skrev:
Jag ska ju med oxå!!

20.00! :tomten
Fan Chille, ska du sälja hojen???
Ska du vara helt utan, eller kommer du att köpa ågon annan billigare hoj?
Tråkigt om du lämnar oss!

/Niclas

lord skrev:
Fan Chille, ska du sälja hojen???
Ska du vara helt utan, eller kommer du att köpa ågon annan billigare hoj?
Tråkigt om du lämnar oss!

/Niclas

nä, vi får se. Jag har satt ut hojen iallafall. sen om nån köper den i denna svåra marknad är en annan fråga.

Jag blir ju farsa snart.. det känns som att jag inte kommer ha så mkt tid över.. så jag säljer hojen nu och köper mej en billigare hoj.. typ en banhoj eller nån billig kraschad från tyskland. Så hojlös blir jag ju inte.

Okej, vad jag fattar nu så är vi:

1. Jag
2. Felix
3. Lord
4. Vägra vurpa
5. Sven666
6. Chille

och Tobbecoolio som redan är där då...

Ska jag ringa och boka bord för 7 pers eller vad? kl 20:00 eller?

$noop skrev:
Okej, vad jag fattar nu så är vi:

1. Jag
2. Felix
3. Lord
4. Vägra vurpa
5. Sven666
6. Chille

och Tobbecoolio som redan är där då...

Ska jag ringa och boka bord för 7 pers eller vad? kl 20:00 eller?
Meddelande.....Felix och Lord bekräftar härmed att vi kommer att infinna oss vid entrén till O'Leary's på Torggatan i Borås kl 20:00.
.....Slut på meddelande

lord skrev:
Meddelande.....Felix och Lord bekräftar härmed att vi kommer att infinna oss vid entrén till O'Leary's på Torggatan i Borås kl 20:00.
.....Slut på meddelande

Okej! jag släpar med mig några mörka för säkerhetsskull!

Kan du plocka upp mig kl 18? Fixade det sig med skjutsen, så vi inte är tankade kl 19 och upptäcker att vi inte har något annat alternativ än taxi :D

/Felix

Måste säga att jag är själv inte HELT säker ifall jag ens kan komma ikväll :mad: Börjar få tillbaka feberkänningar i kroppen....

Fan säger jag bara, hade hoppats att febern skulle ha gått över till helgen...visst jag skulle kunna ringa och boka bord, men det är nog bättre att jag bokar i nån annans namn utifall att...

Ge mig ett namn bara....

*/ ?>
Back