Pubkväll på Tivoli lördagen den 11/9!

Status
Ej öppen för fler svar.
Micke_Lindstrom skrev:
Finns det en hångelfilm? :hihi

Ehh... jaa.... Patrik höll sin kameramobil 10cm från de två vilt hånglande utan att dom märkte detta..... och jaa..... detta kan bli ännu en sh-följetång :)

//A

Gnurf skrev:
O jag tackar jag med.. Minns lite mer denna gången.. :tummenupp
Trevligt o kul att träffa er igen.. En del börjar man ju känna igen...

Å min fot.. Ah.. Låt oss säga att den INTE är rolig ALLS idag!!!!! :3freak

Kaitzor.. Du sa ju gonatt till mig kl 02:35...? Lurades du bara?? :hihi :rolleyes:
Ähum, råkade ta en sväng förbi kylen innan jag skulle gå o sova.. Oj, där fanns en massa bira :3freak Då blev det en obligatorisk omväg via CDsamlingen o då var man ju bara tvungen att plöja igenom alla WASPs mästerverk :yoparty

Webspy skrev:
Ehh... jaa.... Patrik höll sin kameramobil 10cm från de två vilt hånglande utan att dom märkte detta..... och jaa..... detta kan bli ännu en sh-följetång :)

//A

en dokussåpa rentav. frågan är bara vad som hände i huset under natten.
Dom var fullt upptagna med att äta upp varann så dom märkte aldrig filmningen.. :gnissla

GRYM kväll!! :tummenupp :yoparty :fyllisar

Det va riktigt kul att träffa er!!
Sen att jag har ont i plånboken idag det är en annan femma men det va det värt.
Vi lär ju ses nästa gång det blir utgång :tummenupp
//TwinSucker

Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöööööhhhhhööööö höhöhöhöhömuff.

Så förbaskat synd att man inte äger en digitalkamera så man kunde ha fått bilder på Tant Macho och Valpen MikkE. Lammkött rockar, eller? :slicka

Bikerbitch skrev:
Så förbaskat synd att man inte äger en digitalkamera så man kunde ha fått bilder på Tant Macho och Valpen MikkE. Lammkött rockar, eller? :slicka

Det har inte så mycket med lammkött att göra. Han är ju buggkung ju. Har rytmen i blodet! :crash

Kaitzor skrev:
Ähum, råkade ta en sväng förbi kylen innan jag skulle gå o sova.. Oj, där fanns en massa bira :3freak Då blev det en obligatorisk omväg via CDsamlingen o då var man ju bara tvungen att plöja igenom alla WASPs mästerverk :yoparty
hmm! Känner igen bågen på bilden... vare du som nu ska vi se. Ut från Stockholm.. var det en massa kö.. öh typ Nynäshamnhållet.. jag stoppade vid 2 MC poliser, fick prata lite vett med dom (dom pratade inte vett med mig hehe)... sen backade jag bakåt med hojen .. å helt plötsligt var där en tjej på en monster som vibrarera så mycket att registreringsskylten var suddig.

:cool: :corn
var é bilderna o filmen då, tredjeperson är ju kul :tuttar :wiggle

JAG VILL SE FIIIIILM!!!

nu är man hemma, nyduschad, och väntar till nästa pub. weehoo :banana

Skönt att bli av med svennen kan jag tänka, hoppas det är min tur nästa gång :gnissla

Vafaaan...jag som var för snål för att hänga med...Frågan är om man vågar nu, man är ju trots allt 20 år och bara lammkött i vissas ögon :4skrika :gnissla

Ni kan omöjligt ha haft så roligt som det verkar. JAG va ju inte där. :rolleyes: :p

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard