Pubkväll på Tivoli lördagen den 11/9!

Status
Ej öppen för fler svar.
Micke_Lindstrom skrev:
Finns det en hångelfilm? :hihi

Ehh... jaa.... Patrik höll sin kameramobil 10cm från de två vilt hånglande utan att dom märkte detta..... och jaa..... detta kan bli ännu en sh-följetång :)

//A

Gnurf skrev:
O jag tackar jag med.. Minns lite mer denna gången.. :tummenupp
Trevligt o kul att träffa er igen.. En del börjar man ju känna igen...

Å min fot.. Ah.. Låt oss säga att den INTE är rolig ALLS idag!!!!! :3freak

Kaitzor.. Du sa ju gonatt till mig kl 02:35...? Lurades du bara?? :hihi :rolleyes:
Ähum, råkade ta en sväng förbi kylen innan jag skulle gå o sova.. Oj, där fanns en massa bira :3freak Då blev det en obligatorisk omväg via CDsamlingen o då var man ju bara tvungen att plöja igenom alla WASPs mästerverk :yoparty

Webspy skrev:
Ehh... jaa.... Patrik höll sin kameramobil 10cm från de två vilt hånglande utan att dom märkte detta..... och jaa..... detta kan bli ännu en sh-följetång :)

//A

en dokussåpa rentav. frågan är bara vad som hände i huset under natten.
Dom var fullt upptagna med att äta upp varann så dom märkte aldrig filmningen.. :gnissla

GRYM kväll!! :tummenupp :yoparty :fyllisar

Det va riktigt kul att träffa er!!
Sen att jag har ont i plånboken idag det är en annan femma men det va det värt.
Vi lär ju ses nästa gång det blir utgång :tummenupp
//TwinSucker

Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöööööhhhhhööööö höhöhöhöhömuff.

Så förbaskat synd att man inte äger en digitalkamera så man kunde ha fått bilder på Tant Macho och Valpen MikkE. Lammkött rockar, eller? :slicka

Bikerbitch skrev:
Så förbaskat synd att man inte äger en digitalkamera så man kunde ha fått bilder på Tant Macho och Valpen MikkE. Lammkött rockar, eller? :slicka

Det har inte så mycket med lammkött att göra. Han är ju buggkung ju. Har rytmen i blodet! :crash

Kaitzor skrev:
Ähum, råkade ta en sväng förbi kylen innan jag skulle gå o sova.. Oj, där fanns en massa bira :3freak Då blev det en obligatorisk omväg via CDsamlingen o då var man ju bara tvungen att plöja igenom alla WASPs mästerverk :yoparty
hmm! Känner igen bågen på bilden... vare du som nu ska vi se. Ut från Stockholm.. var det en massa kö.. öh typ Nynäshamnhållet.. jag stoppade vid 2 MC poliser, fick prata lite vett med dom (dom pratade inte vett med mig hehe)... sen backade jag bakåt med hojen .. å helt plötsligt var där en tjej på en monster som vibrarera så mycket att registreringsskylten var suddig.

:cool: :corn
var é bilderna o filmen då, tredjeperson är ju kul :tuttar :wiggle

JAG VILL SE FIIIIILM!!!

nu är man hemma, nyduschad, och väntar till nästa pub. weehoo :banana

Skönt att bli av med svennen kan jag tänka, hoppas det är min tur nästa gång :gnissla

Vafaaan...jag som var för snål för att hänga med...Frågan är om man vågar nu, man är ju trots allt 20 år och bara lammkött i vissas ögon :4skrika :gnissla

Ni kan omöjligt ha haft så roligt som det verkar. JAG va ju inte där. :rolleyes: :p

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka