[Pubkväll 23 oktober, Tivoli]

betsy skrev:
Jag lovade ju tydligen....

Lovade?! Tyckte mer det var "Snälla snälla snälla Barba, ta en bild nu när vi gör det här så kan jag ha det som avatar"
Eller, jag TROR det var så ... kanske ... i alla fall vad jag kommer ihåg nu ... kanske ... :tomten
 
Här kommer lite bilder från mig och Syss också :)
 

Bifogat

  • IMG_0009.jpg
    IMG_0009.jpg
    22.3 KB · Visningar: 53
  • IMG_0008.jpg
    IMG_0008.jpg
    24 KB · Visningar: 73
  • IMG_0007.jpg
    IMG_0007.jpg
    22.8 KB · Visningar: 51
  • IMG_0005.jpg
    IMG_0005.jpg
    30.4 KB · Visningar: 57
  • IMG_0004.jpg
    IMG_0004.jpg
    19.2 KB · Visningar: 80
  • IMG_0003.jpg
    IMG_0003.jpg
    21.8 KB · Visningar: 45
Barba skrev:
Lovade?! Tyckte mer det var "Snälla snälla snälla Barba, ta en bild nu när vi gör det här så kan jag ha det som avatar"
Eller, jag TROR det var så ... kanske ... i alla fall vad jag kommer ihåg nu ... kanske ... :tomten

typ, eller nåt....
 
lite bilder från mig då
krubbar i oss någon pasta med karljohan svamp.. inte min grej asså :zpy
 

Bifogat

  • CIMG4610.jpg
    CIMG4610.jpg
    42.4 KB · Visningar: 46
  • CIMG4612.jpg
    CIMG4612.jpg
    37.2 KB · Visningar: 39
  • CIMG4613.jpg
    CIMG4613.jpg
    23.8 KB · Visningar: 55
  • CIMG4614.jpg
    CIMG4614.jpg
    35.9 KB · Visningar: 52
  • CIMG4616.jpg
    CIMG4616.jpg
    37.5 KB · Visningar: 51
  • CIMG4617.jpg
    CIMG4617.jpg
    33.1 KB · Visningar: 21
Last edited:
vi börjar att fylla johan :fyllisar
 

Bifogat

  • CIMG4618.jpg
    CIMG4618.jpg
    46.3 KB · Visningar: 37
  • CIMG4628.jpg
    CIMG4628.jpg
    35.6 KB · Visningar: 35
  • CIMG4631.jpg
    CIMG4631.jpg
    25.6 KB · Visningar: 30
  • CIMG4635.jpg
    CIMG4635.jpg
    25.2 KB · Visningar: 27
  • CIMG4647.jpg
    CIMG4647.jpg
    44.7 KB · Visningar: 33
  • CIMG4656.jpg
    CIMG4656.jpg
    29.3 KB · Visningar: 45
johan tar det lite lugnt, jobbigt att gå ner för trappan när man e full :hihi

partaj på golvet också
 

Bifogat

  • CIMG4662.jpg
    CIMG4662.jpg
    30.1 KB · Visningar: 46
  • CIMG4673.jpg
    CIMG4673.jpg
    36.6 KB · Visningar: 46
  • CIMG4674.jpg
    CIMG4674.jpg
    31.9 KB · Visningar: 82
  • CIMG4690.jpg
    CIMG4690.jpg
    32.8 KB · Visningar: 38
  • CIMG4692.jpg
    CIMG4692.jpg
    27.3 KB · Visningar: 80
  • CIMG4696.jpg
    CIMG4696.jpg
    38.3 KB · Visningar: 87
aaah!
toasnack, full johan med bejby, fnuttis och hårda jacke
 

Bifogat

  • CIMG4700.jpg
    CIMG4700.jpg
    27.5 KB · Visningar: 50
  • CIMG4701.jpg
    CIMG4701.jpg
    30.6 KB · Visningar: 52
  • CIMG4702.jpg
    CIMG4702.jpg
    41.3 KB · Visningar: 45
  • CIMG4708.jpg
    CIMG4708.jpg
    30.9 KB · Visningar: 52
  • CIMG4709.jpg
    CIMG4709.jpg
    25.8 KB · Visningar: 29
  • CIMG4712.jpg
    CIMG4712.jpg
    38.8 KB · Visningar: 87
mkt prutande här....
 

Bifogat

  • CIMG4714.jpg
    CIMG4714.jpg
    41.5 KB · Visningar: 32
  • CIMG4717.jpg
    CIMG4717.jpg
    34.9 KB · Visningar: 44
  • CIMG4718.jpg
    CIMG4718.jpg
    25.8 KB · Visningar: 29
  • CIMG4723.jpg
    CIMG4723.jpg
    18.8 KB · Visningar: 59
  • CIMG4726.jpg
    CIMG4726.jpg
    32.3 KB · Visningar: 22
  • CIMG4729.jpg
    CIMG4729.jpg
    26.2 KB · Visningar: 34
slutet av kvällen...
 

Bifogat

  • CIMG4731.jpg
    CIMG4731.jpg
    37.3 KB · Visningar: 60
  • CIMG4744.jpg
    CIMG4744.jpg
    44.8 KB · Visningar: 139
  • CIMG4749.jpg
    CIMG4749.jpg
    37.2 KB · Visningar: 59
MikkE skrev:
aaah!
toasnack, full johan med bejby, fnuttis och hårda jacke
Rasade jag in i baren sekunden efter eller???skum vinkel va???Fy fan vilka smickrande bilder :näsblod :D
 
TwinSucker skrev:
Men det va det värt :yoparty :banana va gör man inte för att du ska få en schysst bild på en :tuttar

//TwinSucker

I väntan på nästa runda...
yeah! söt som socker var hon :)

ktmjacke skrev:
Rasade jag in i baren sekunden efter eller???skum vinkel va???Fy fan vilka smickrande bilder :näsblod :D
höhö.. tycker att du var så hela kvällen :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top