Gräddnos
Guest
Bonnie skrev:Kraghandskarna ser varma ut, med tanke på vädret just nu...brrrr
Undrar om det finns hjälm i passande färg?![]()
Så du är lite sugen på utstyrseln? Skulle nog passa dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bonnie skrev:Kraghandskarna ser varma ut, med tanke på vädret just nu...brrrr
Undrar om det finns hjälm i passande färg?![]()
ktmjacke skrev:Man håller med,har nästan lite träningsvärk i käkarna efter allt garvande,länge sen jag skrattade så mycket.(mest åt mina egna skämt som vanligt dock)Aprak vart man ju oxå,fick ringa hem o be tjejen komma ner o öppna porten,för jag kunde inte hitta nån nyckel på knippan som passade,får skylla på mörkret,he he he.
erkänn nu du har ju sån kjol hemma som den bruden hade på sig
Gräddnos skrev:Så du är lite sugen på utstyrseln? Skulle nog passa dig.![]()
Bikerbitch skrev:Sova på natten..? Ni två? Dont think so..
Tack för en riktigt kul kväll allihopa! Ena bartender (som för övrigt ska fixa plastkort till oss :bugar) trodde vi var runt 50-60 personer.
Nästa pubkväll blir den 20 november då, är väl lika bra att lägga upp info om det på en gång va?![]()

...

Johanjulgran skrev:Jag tackar alla för en trevlig kväll![]()
Tackar också alla som bjöd mig på drickaJag vart stenfull utan att betala något själv
![]()
Macho woman lyckades med sitt mål att få mig att spy.
Dom som undrade hur jag mår så är svaret bra![]()
hade lite svag huvudvärk när jag vaknade men inget mer.
Vi ses nästa gång.
Men du drack inte upp allt du fick, du försökte ge bort en drick vid vårt bord medan vi försökte ge dig en till öl men icke. Men glad var du allt!
bikerwoman skrev:Rastahåret som spelade bas STOD upp mot väggen och somnade mitt under spelningen... Helt jävla otroligt!!![]()
bikerwoman skrev:P.S Kan ni för EN gångs skull lägga nästa SH-pub när jag inte jobbar!!??

Robban W skrev:Kul kväll dock så hade jag grundat så ordentligt hemma hos Caffe att jag inte ens minns att jag åkte till Tivoli. Tack Caffe för mat o öl o tack till Anneli + pingvinen för skjutsen både till o från Tivoli.


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |