[Pubkväll 23 oktober, Tivoli]

EBS skrev:
Nu får alla lägga upp sina sliskiga bilder! :tummenupp :D
Sliskiga bilder? Inte visste jag att det fanns bilder på dig när du "kastade" öl på folket [tm] i baren. :lol :lol :lol
(själv fick jag bara vatten på händerna :tungan )

Last edited:
Man håller med,har nästan lite träningsvärk i käkarna efter allt garvande,länge sen jag skrattade så mycket.(mest åt mina egna skämt som vanligt dock :) )Aprak vart man ju oxå,fick ringa hem o be tjejen komma ner o öppna porten,för jag kunde inte hitta nån nyckel på knippan som passade,får skylla på mörkret,he he he.

Ghost skrev:
Sliskiga bilder? Inte visste jag att det fanns bilder på dig när du "kastade" öl på folket [tm] i baren. :lol :lol :lol

Nu va det inte jag som kastade ölen utan jag höll bara i ölen, det va nån annan som gjorde kastandet. :7peta :fatta! ;)

kul med bilderna synd att man ser ut som ett lika :lol nä men jag måste tyyvärr hålla med att jag såg redigt okej ut :) :rolleyes:

Tom skrev:
För de som inte var där så finns lite bilder på http://www.fullrulle.nu/gallery/shpubokt04.

Om det är någon som definitivt inte vill vara med på bild så säg till.
Men det var trevligt att träffa folk, det var lite skoj att träffa lite folk man inte tjötat med förut också.
Vi ses väl på nästa pubafton ;)

Hur är det med gräddnos i dag då???
:banana party party eller allmänt seg?

Gräddnos skrev:
Kollade på fotona och insåg att även jag missade en hel del folk, men jaja... Inget att göra. Men det var iaf tokroligt, tack för en trevlig kväll! :)

:7peta :7peta å du vinglar hem utan å säga hej då :4skrika dålig stil herrn :lol

ktmjacke skrev:
Man håller med,har nästan lite träningsvärk i käkarna efter allt garvande,länge sen jag skrattade så mycket.(mest åt mina egna skämt som vanligt dock :) )Aprak vart man ju oxå,fick ringa hem o be tjejen komma ner o öppna porten,för jag kunde inte hitta nån nyckel på knippan som passade,får skylla på mörkret,he he he.

O tackar, det gör jag med..! Blev som vanligt en trevlig kväll.. :)
Inte roligast i världen att jobba, såhär dan efter Tivoli.. :3freak

Gnurf skrev:
Inte roligast i världen att jobba, såhär dan efter Tivoli.. :3freak

Instämmer... Blir mobbad här för att jag har packat in mig i en filt och dricker coca cola och inte pratar med ngn. :gnissla

Gräddnos skrev:
Hahahahahahaha!! Gud, vad galet!! :D

Kraghandskarna ser varma ut, med tanke på vädret just nu...brrrr

Undrar om det finns hjälm i passande färg? :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden