Puba redan nu på lördag...

  • Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date
Jag kan nog dyka upp om jag blir utsläppt, en :öl eller 10 :fyllisar skulle inte skada. Blir värst på söndag bara :huvet , ska upp tidigt och leta bäddsoffor.
 
Hmm, känner inte så många på SH. Kanske skulle gå dit och träffa lite folk.
Om ni ser någon yngling där som ser lite vilsen ut så är det antagligen jag :hej

:fyllisar
 
Jag tror att jag vill. Men jag vet inte säkert om det är så. Eller om jag borde. Eller inte. Ja e nog beslutsångesten personifierad. Tror jag. eller? :3freak
 
Verkar ju som om vi kommer bli ett gäng iallafall. :) 20:00 imorrn då på Tivoli. :)
 
Låt den körkortslöse tröstsupa!!!!! :7peta

se till att hänga på!!!

det tänkte jag göra iaf!!!! :fyllisar :yoparty

watson skrev:
Du har inte råd att gå ut och supa! Du ska ge MEJ dina pengar! :fatta!

/FW
 
fax skrev:
Jag vill ha adressen dit , kan ju inte irra omkring i stan å hoppas att jag stöter på rätt krog nån gång ? :hihi

Café Tivoli
Mariatorget 1A / Hornsgatan 31

T-bana, Slussen eller Mariatorget.
 
Ja här är nästa som bangar ur i kväll... tål inte mer än en frostnatt i veckan då man kommit upp lite i ålder som jag gjort... var på en ålandskryssning torsdag fredag och har dessvärre inte återhämtat mig ännu... men hat ni nu ´så kul i alla fall i kväll..
 
Tackar för en trevlig kväll, blev några goda och välbehövliga :öl , ledsen att jag inte kunde vara kvar till slutet, min sambo var utelåst :huvet och bara jag har nyckel.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top