Puba redan nu på lördag...

• Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date
Yeah! mer fest!! mer fest!!!

jag hade iaf satans trevligt i går!! :yoparty

ligger just nu utslagen i en ihopvikt säng och svälter med ett par :tuttar brevid mig som just sa : jag sköter bara "fjärrkontrollen"

Själv blev man kvar hemma med feber. Kommer med den 21a istället!

Mcbudet skrev:
kvinnochassi...... :7peta

:D :D

...så lät det på dig innan dina shottar ja! sedan var melodin lite mer i moll tror jag (läs :zpy...) :D

Det var trevligt och anneli drack mycket vatten! :lol

Teo skrev:
...så lät det på dig innan dina shottar ja! sedan var melodin lite mer i moll tror jag (läs :zpy...) :D

Försökte dricka mycket vatten... ja va ju bra tankad innan liksom.. hoppas du inte blev blöt, ja ska hålla mina tentakler i styr om vi ses igen :rolleyes: Trevligt att träffas förresten! :banana

Jag hade oxå trevligt den tiden jag var där. Var dock lite sliten sen kvällen innan :fyllisar
Ses kanske igen den 21 :banana

Haha! det var så att jag hann med ett par shots vid baren oxå! satt ett par där som undrade om dom var goda eftersom jag handlade så många! så hjälte som man var så radade man upp ett par shots sen sa jag MUMS och dom höll på kräkas!!
jaja nog fan var man full! och dock så nykter att man lyckades undvika damen i svart hår som ville klämma på mig!

KUL hade jag iaf!!!!! kul som fan!!! skrik till när det är dags igen!!!

Teo skrev:

Jag serverade iaf 2X6cl vatten! :banana

Anneli skrev:
Försökte dricka mycket vatten... ja va ju bra tankad innan liksom.. hoppas du inte blev blöt, ja ska hålla mina tentakler i styr om vi ses igen :rolleyes: Trevligt att träffas förresten! :banana

Mcbudet skrev:
Haha! det var så att jag hann med ett par shots vid baren oxå! satt ett par där som undrade om dom var goda eftersom jag handlade så många! så hjälte som man var så radade man upp ett par shots sen sa jag MUMS och dom höll på kräkas!!
jaja nog fan var man full! och dock så nykter att man lyckades undvika damen i svart hår som ville klämma på mig!

KUL hade jag iaf!!!!! kul som fan!!! skrik till när det är dags igen!!!

Haha svarta damer kan vara farliga, vad var det i de där 6orna? fernissa? :näsblod vi får ta en repris! :tummenupp

Anneli skrev:

:rofl det blev väldans vått runt vårt bord.. undrar vart ditt vatten du hämtade tog vägen, kanske mc-budet kan svara på...om han minns..

:fyllisar Trevligt att träffa dig med.

haha fernnet och ägglikör MUMS eller rättare sagt ganska lättspytt! :fyllisar
klart som fan det blir en repris! :yoparty

Teo skrev:
Haha svarta damer kan vara farliga, vad var det i de där 6orna? fernissa? :näsblod vi får ta en repris! :tummenupp

Repris den 21:a :tummenupp . Då blir det fernissa igen och jag ska hålla ut tills Tivoli stänger, om vi inte går vidare vill säga.

Svarta :tuttar med :kär i blicken är farliga, dom ska man passa sig för.

Mcbudet skrev:
haha fernnet och ägglikör MUMS eller rättare sagt ganska lättspytt! :fyllisar
klart som fan det blir en repris! :yoparty

Teo skrev:
det var bara för att du drack vatten. kyckling! :tungan

Tsss!... Du gnällde ju mer än mig på den där äckliga sörjan Freddie bjöd på, men däremot, drack jag vatten också.. tror jag... jag gick o hämtade hela tiden iallafall... va de därför de va så blött?.. :va :blah

:1pajas

Var nog lite sliten, men tjejen tvingade upp mig kl 09 för att äta frukost och sen gå ut på stan och bära kassar åt henne i snöovädret, så jag piggnade till rätt snabbt.

Teo skrev:
...och/eller fernissa! :näsblod

och du mådde fint i söndagsmorse?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...