Pub-sällskap på lördag 9/4?

Uppenbarligen inte så särskilt många....
Skulle inte du vara på, Terminator?

kjell.. jag har talat med tengil han och jag kommer och möter er ,, sigge kanske men bara kanske skulle följa med oxå :)

inget fel på biskopsarmen men det är så jävla dyrt där.. nästan bara mayyias som har råd att gå dit

blom skrev:
inget fel på biskopsarmen men det är så jävla dyrt där.. nästan bara mayyias som har råd att gå dit

Antar att det ska stå mattias. :)

Men jag kan meddela att jag inte varit på Biskopen mer än EN gång det här året. Har nästan tröttnat. Sitter hellre hemma med trevligt sällskap och dricker Guinness. :öl

Bifogat

• wallpaper4-800x600.jpg
    wallpaper4-800x600.jpg
    50.1 KB · Visningar: 33
Mattias650 skrev:
Antar att det ska stå mattias. :)

Men jag kan meddela att jag inte varit på Biskopen mer än EN gång det här året. Har nästan tröttnat. Sitter hellre hemma med trevligt sällskap och dricker Guinness. :öl
japp menade mattias.. är vi i pbr trevliga :) för vi har inte blivit bjudna till dig på den svarta drycken :) ( i år )

blom skrev:
japp menade mattias.. är vi i pbr trevliga :) för vi har inte blivit bjudna till dig på den svarta drycken :) ( i år )

Japp, ni är trevliga. :pannkyss
Har inte varit läge för PBR-fest med en nyfödd hemma. PBR-fester är ju inte direkt kända för att vara lugna och tystlåtna.

Men nu har ju lilla monstret växt till sig en aning så det kanske kan bli fest i trädgården nån kväll när det blir lite varmare ute! :tummenupp

Men nu får vi hålla oss till ämnet. Kjelle ska supa! :)

Hoppas ni klarar er utan mig en kväll.
Hade gärna följt med men kalendern är fullbokad på lördag.

Jag åkte på att jobba i kväll på Royal, men skicka ett sms om ni vill komma in så löser jag det

Nåväl krabbarna, vi öppnar väl första flaskan vin här hemma snart. Vart ska vi ses, och när? Vi är öppna för alla förslag. Kollar in här lite senare, annars finns jag på telefonen.

Skål! :fyllisar

tengil är sjuk och jag är bakis.. så då får det bli att hoppa över det och spara på krutet

Tråkigt att höra. Visst är det en jävla märklig naturlag; I vanliga fall har man alltid dåligt samvete för att man nästan aldrig kan hänga på när det händer något i festväg. När man sedan för en gångs skull KAN komma loss, så är det ingen annan som kan eller vill. Dålig karma? :huvet

Hur som helst, vi åker väl inåt stan lite senare. Får se om vi kommer ihåg hur man gör för att prata med varandra bara vi två, utan barn... :va

Om någon ändrar sig så slå en signal.

PS: Terminator, vi kan väl få ta VIP-kön idag om vi kommer förbi? :tummenupp

Kjelle skrev:
Tråkigt att höra. Visst är det en jävla märklig naturlag; I vanliga fall har man alltid dåligt samvete för att man nästan aldrig kan hänga på när det händer något i festväg. När man sedan för en gångs skull KAN komma loss, så är det ingen annan som kan eller vill. Dålig karma? :huvet

Hur som helst, vi åker väl inåt stan lite senare. Får se om vi kommer ihåg hur man gör för att prata med varandra bara vi två, utan barn... :va

Om någon ändrar sig så slå en signal.

PS: Terminator, vi kan väl få ta VIP-kön idag om vi kommer förbi? :tummenupp

japp går bra jag börjar 21.30 så ring mej då så löser jag det åt er :tummenupp

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...