Pub-sällskap på lördag 9/4?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Borde kanske legat i "Jag ska.."-tråden, men skit samma. Hur som helst, på lördag tänkte jag och kvinnan i mitt liv leja bort småmonstren och faktiskt ägna lite tid åt att INTE bara vara föräldrar, för omväxlings skull.

På kvällen skulle vi gärna vilja komma hemifrån och ut lite bland folk, och tänkte därför ta en pubsväng. Någon som är intresserad av att göra oss sällskap? Ju fler vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans..... :banana :fyllisar

Kjelle skrev:
Borde kanske legat i "Jag ska.."-tråden, men skit samma. Hur som helst, på lördag tänkte jag och kvinnan i mitt liv leja bort småmonstren och faktiskt ägna lite tid åt att INTE bara vara föräldrar, för omväxlings skull.

På kvällen skulle vi gärna vilja komma hemifrån och ut lite bland folk, och tänkte därför ta en pubsväng. Någon som är intresserad av att göra oss sällskap? Ju fler vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans..... :banana :fyllisar
kanske det kanske :)

Tengil skrev:
Ju fler vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans! RAJ RAJ RA RA RAJ RAJ.... :fyllisar
Fast du å ja brukar ju ha rätt trevligt även när vi bara är två (och ibland ter) :fyllisar :hihi :3freak

Vi stannar förmodligen hemma och hånglar och dricker vin innan, men om ni förvärmer hos någon så kommer gärna in och träffar er på lämplig lokal efteråt. Säg bara tid och plats!
:D

Kjelle skrev:
Vi stannar förmodligen hemma och hånglar och dricker vin innan, men om ni förvärmer hos någon så kommer gärna in och träffar er på lämplig lokal efteråt. Säg bara tid och plats!

Vin, hångla...
Trevligt, trehvligt threesome? :tuttar

Kjelle skrev:
tycker att det låter äckligt när folk i den åldern gör sådana saker...

blir det krogen så skiter jag idet.. tack och hej :)

Kyckling skrev:
Då lär det fan inte bli någe krogen för er... Snarare syskon om nio månader. :D :D
Njae....
Om Kjelle följer trenden vad gäller vindrickande blir de tnog fan inga småsyskon, hehe :fyllisar :zpy

blom skrev:
tycker att det låter äckligt när folk i den åldern gör sådana saker...

blir det krogen så skiter jag idet.. tack och hej :)

Nu ska ni inte vara sådana. Vi måste bara få komma ut och se något annat än insidan av vårt eller någon annans hem för omväxlings skull när vi nu kan vara barnlediga. Men ni andra kan väl börja hemma hos någon, så kan vi väl ses på Bishops eller Stallyktan eller nåt lite senare på kvällen? Vi gjorde ju nåt liknande för något år sedan och hamnade på Bishops, och det blev ju jättetrevligt. Tyckte vi i alla fall.

Och det där med bebisar går bort, kan jag tala om. Förresten tar ju sådant bara 10 minuter i alla fall, så vi hinner nog ut. :D

Kjelle skrev:
Nu ska ni inte vara sådana. Vi måste bara få komma ut och se något annat än insidan av vårt eller någon annans hem för omväxlings skull när vi nu kan vara barnlediga. Men ni andra kan väl börja hemma hos någon, så kan vi väl ses på Bishops eller Stallyktan eller nåt lite senare på kvällen? Vi gjorde ju nåt liknande för något år sedan och hamnade på Bishops, och det blev ju jättetrevligt. Tyckte vi i alla fall.

Och det där med bebisar går bort, kan jag tala om. Förresten tar ju sådant bara 10 minuter i alla fall, så vi hinner nog ut. :D
10 min ink allt ja.. :tummenupp

problemet är inte attvara på en pub utan att pubarna suger ut mig när jag redan har en allt för tunn plånka

Kjelle skrev:

är jag frisk till dess så kommer jag till Bishops

Kjelle skrev:

kan du inte välja någon annan bögkrog där inte ölen kostar 79kr styck

blom skrev:
Tror inte det finns nån annan bögkrog som tar mindre betalt. Det finns nåra icke-bögkrogar som är billigare men jag vet inte om du tycker det är lika skoj att gå dit :tungan ;)

Supermoto skrev:
Tror inte det finns nån annan bögkrog som tar mindre betalt. Det finns nåra icke-bögkrogar som är billigare men jag vet inte om du tycker det är lika skoj att gå dit :tungan ;)
nu talar du av egen erfarenhet ;) gillade du när kyckling och jag våldtog dig :tuttar du sa att min snopp smakade mumma :fyllisar :D :pannkyss

blom skrev:

Absolut. VAR spelar inte så stor roll över huvud taget, bara vi får lite trevligt sällskap. Föreslå lämplig bögkrog, så dyker vi upp! :7peta

Förresten kan väl Termis ordna gäng-rabatt på pilsnern åt oss på någon lämplig pub?

Kjelle skrev:
Absolut. VAR spelar inte så stor roll över huvud taget, bara vi får lite trevligt sällskap. Föreslå lämplig bögkrog, så dyker vi upp! :7peta

Förresten kan väl Termis ordna gäng-rabatt på pilsnern åt oss på någon lämplig pub?
ja det tycker man väl att han borde fixa :)

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu