PSI skinnställ helt underbart

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Har fått mitt PSI ställ idag och dra åt h?)=%&()/vete vad skönt det satt helt otroligt. kan rekommendera detta ställ ifall någon funderar på att inhandla det är värt varenda spänn! inget snack om saken kommer nog alltid handla mina ställ därifrån..

tog lite längre tid än vad de sa men shit happens. det kostar ju lika mycket som ett vanligt raceställ kanske lite mer men är formsytt och sitter bra. jag har inte en vanlig kroppsform så detta var ett klipp.

Så funderar du på ett nytt ställ så kan jag rekommendera ett PSI ställ! :tummenupp

får se om detta fungerar :va

Bifogat

• PSI-Ställ.jpg
    PSI-Ställ.jpg
    123.6 KB · Visningar: 408
Har fått mitt PSI ställ idag och dra åt h?)=%&()/vete vad skönt det satt helt otroligt. kan rekommendera detta ställ ifall någon funderar på att inhandla det är värt varenda spänn! inget snack om saken kommer nog alltid handla mina ställ därifrån..

tog lite längre tid än vad de sa men shit happens. det kostar ju lika mycket som ett vanligt raceställ kanske lite mer men är formsytt och sitter bra. jag har inte en vanlig kroppsform så detta var ett klipp.

Så funderar du på ett nytt ställ så kan jag rekommendera ett PSI ställ! :tummenupp

Kan bara hålla med. Blir inget mer ställ "from the rack" för mig.
Har även lyckats testa slittåligheten två gånger och har inget att klaga på där heller.

/R

Klockrent :tummenupp jag hade fått för mig att dom såg lite halvtaskiga ut men det var kanonsnyggt. Går det att få med puckel ?
( jepp man kör dubbelt så fort med puckel :tungan )

det är puckel på mitt tror det är standard på raceställen men du kan få olika loggor och text direkt på stället men sånt kostar ju extra :)

har sett att man kunde lägga till puckel på de ställen som inte har det om man vill. de ser bra ut och sitter riktigt bra :yoparty

Ett ställ ska inte sitta skönt i början... Det ska sitta som ett korvskinn, för det kommer att töja sig, formsytt eller ej. Och sen får du sy in det igen.(Men det borde ju rimligtvis ett företag som detta veta, så då är ju frågan om de tog måtten på dig eller om du fick skicka in dem by yourself?)

Vad kostar ett måttsytt?

Ett ställ ska inte sitta skönt i början... Det ska sitta som ett korvskinn, för det kommer att töja sig, formsytt eller ej. Och sen får du sy in det igen.(Men det borde ju rimligtvis ett företag som detta veta, så då är ju frågan om de tog måtten på dig eller om du fick skicka in dem by yourself?)

Så ett skinnställ som sitter perfekt kommer alltså att töjas så att det blir för stort?

Borde det inte iom att det är måttsytt behöva töjas mindre för att anpassa sig till kroppen?:va

Last edited:
Euro:tummenupp

INTE pund:rolleyes:

Mitt nästa ställ blir nog PSI, dom ser bättre ut nu än för något år sedan...

Last edited:
Priserna varierar en del. Det beror helt på vilka options du väljer. Man kan få olika skydd, stor eller liten puckel, olika skinn mm... Men även med alla värstinggrejerna så är billigt jämfört med typ daineses värsting :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026