Ps3 Tråden

Laddar inför en spelkväll med några polare. Letar därmed efter split-screen spel.

Köpt på mig
Call of duty - Black ops
Fifa Street
Tiger Woods pga (inför småtimmarna när solen börjar gå upp)
Fifa
Nhl

Något jag missat?
Det blir Öl, whiskey ,pizza, snacks och familjen är bortjagad, fyfan vad najs!

Laddar inför en spelkväll med några polare. Letar därmed efter split-screen spel.

Köpt på mig
Call of duty - Black ops
Fifa Street
Fifa
Nhl

Något jag missat?

Ett som är poppis hos oss när det blir en sån kväll är Bomberman Ultra, enkelt och nostalgiskt men satan vad skoj. :)

Köpt på mig
Call of duty - Black ops
Fifa Street
Fifa
Nhl

Något jag missat?
GT5 går att köra split screen också.

Nä faen jag hajjar inte det här. Kan jag inte styra upp Fallout 3´s DLC och bara fortsätta spela? Måste jag starta om från början med nytt game? Vaffan är poängen med det? Eller ska man koppla upp PS3:an och ladda ner? hur betalar man i så fall? Dras det på bredbandsavgiften LR? Hajar inte ett baj.

:mad:

/Gammal själ i en värld för unga

Är PS3 fortfarande the shit om man skall ha ett TV-spel?
Känns som att det hängt med länge nu. Känns det fortfarande "modernt" eller skall jag tjaxxa en PC så länge att spela på tills PS4 kommer?

Är PS3 fortfarande the shit om man skall ha ett TV-spel?
Känns som att det hängt med länge nu. Känns det fortfarande "modernt" eller skall jag tjaxxa en PC så länge att spela på tills PS4 kommer?

Jag har haft min PS3 sedan introduktionen. Hade nog köpt en PS3 än idag även om PS4 kanske väntar runt hörnet. Frågan är hur långt borta den är. Troligtvis ett år minst med tanke på att man precis släppt en "ny" PS3. Hur som helst är det inget jag fördjupat mig i utan spekulerar bara. Det släpps fortfarande bra titlar till PS3 och finns en rad äldre spel som går att köpa begagnade för en spottstyver. Själv har jag även använt min PS3 som DVD-spelare och nu när jag köpt en HD-TV har jag även börjat titta på blu ray filmer. Det är en mångsidig konsol.

Jag letade efter ett nytt spel och jag måste slå ett slag för NFL Madden 13.
Demot finns ju att ladda ner, så testa det...

Haha.... fast enligt dig borde det väl bara finnas ett spel på marknaden?! (NHL alltså :D)

Borde o borde, det räcker ju helt klart med det spelet, men vissa vill ju ha lite variation så ett par bilspel skadar ju inte :D

Nån som varit inne och glott?
Dom verkar inte ha utökat utbudet iaf.

1hw4ew.jpg

Ja, jag var in o skulle ta ner madden demon, men det gick ju inte o hitta nåt som inte låg på nyaste listan.
Dåligt tyckte jag.

Men jag knöt näven i fickan och höll igen käften.

Nån som kör AC 3? Vad tycker ni om det?
Har bara börjat men jag tycker det verkar kul trots annan set-up, lättare strider och att det är buggigt.

Själv har man ej inhandlat AC3 ännu.
Dålig stil jag vet...:(

Dock så har det blivit en G27:a istället.

Ingen som vill köra ett GT5 race i kväll runt 22-tiden?

Skall införskaffa AC3 så småningom... men brukar sällan köpa spel på releasedagen utan väntar några veckor/månad för att köpa för några hundra billigare. :) (Spelar ändå inte online)

Hört att ac3 är buggigt som satan och har därför inte köpt det . Älskar alla andra utgåvor men har alltid upplevt att alla assasins creed laggar lite så fort de blir mycket på skärmen tyvärr.
Borderlands 2 ska jag köpa iaf :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...