Ps3 Tråden

Hur får man omsättning på de beg. bilarna fortast? I det förra spelet räckte ju ett oljebyte för att det skulle hända något, men inte längre. Någon som hittat något enkelt knep för att snabbt få in nya bilar i listan?

Köra race men det är inte så snabbt....:rolleyes:

Hur får man omsättning på de beg. bilarna fortast? I det förra spelet räckte ju ett oljebyte för att det skulle hända något, men inte längre. Någon som hittat något enkelt knep för att snabbt få in nya bilar i listan?

Gå in i ett race och gå ut igen, upprepa ett par gånger, fem tror jag, så är hela listan förnyad.

Köra race men det är inte så snabbt....:rolleyes:

Tänkte om det fanns något snabbare sätt, men men!

BTW, nån som tagit guld med Alfan runt Eiger (Special Events)?
Har kört alla upp till LV18 utan några större svårigheter att ta guld, men denna gick jag verkligen bet på! Hur gör ni? Rättare sagt, vilka hjälpmedel kör ni med? Jag har ABS på 1, TCS på 4 men ligger konstant på 1:17,2-3 och har en mellantid på 35 blankt över bron. Tips?

*EDIT* Never mind. Tydligen så vinner man bara olika fotoställen för Grand Tour racen, ovasett medaljer. Inte en chans att jag jagar vidare då :D

Last edited:
Jäkla tjat om Assassins, men jäklar vad beroendeframkallande spel det är!
När jag var och lastade på ett ställe på jobbet i dag stod jag och funderade på hur "gubben" i spelet lättast kunde klättra upp till taket.
Riktigt skoj spel faktiskt!
Tackar 1000ggr för tipset!

Nej, jag har inte läst hela tråden... :tungan

Finns det någon motsvarighet på PS3 till Xboxs Kinect?
Kinect har en fördröjning på 4 bildrutor tror jag det var på rörelser, Move har 1 rutas fördröjning.

Kinect har en fördröjning på 4 bildrutor tror jag det var på rörelser, Move har 1 rutas fördröjning.

Åh faen, tur man har PS3 då med tanke på att jag tycker det kan lagga rätt friskt med PS Move..

Moderna warfare 3 har jag hört några lösa rykten om:yoparty

Dock inte av Infinty Ward, men det spelar inte så stor roll för alla som var chefer/duktiga på IW har gått till ett annat bolag som samarbetar med EA för att göra ett "nytt" spel som ska ta över FPS-scenen. Dock får man efterforska sanningshalten i det hela själv, jag läste det bara på callofduty.com/board

Dock inte av Infinty Ward, men det spelar inte så stor roll för alla som var chefer/duktiga på IW har gått till ett annat bolag som samarbetar med EA för att göra ett "nytt" spel som ska ta över FPS-scenen. Dock får man efterforska sanningshalten i det hela själv, jag läste det bara på callofduty.com/board

Va tråkigt bara det inte blir samma som till black ops för även om det e riktigt bra så va det ju väldigt mycket problem med det:gnissla

Helvete vad dom spottar ur sig FPS-spel o samma miljö och anda hela tiden då :va

Kan ingen göra ett riktigt Rainbow Six/SWAT-spel igen? inge arcade-tjafs utan hardcore :)

Jag fick ett ps3 i julklapp.
320 gig
vanliga modellen.

Borde jag byta den till en slim eller ska jag behålla den?

Back