Ps3 Tråden

Någon som vill ta ett race på lördag kväll? Eller är alla ute och super skallen av sig då?
Fredag kväll då? :D Står att det bara är 1min kvar utav min kopiering. Sedan ska det köras!

Jag är med på race på fredagskväll.

Förresten, är det nån som kört en bil med ratten på vänster sida i cock-pit view?

Jaha. Nu sitter jag och spelar för fullt. Har kört ett par cuper. har även klarat dom första gokart tävlingarna. Kör folkabuss nu på Top gearsbana. Helvete vad segt det går med dessa bussar!

Ang laddningstiderna så går det hyfsat fort.

Någon som har fått ansiktsigenkänningen att fungera?
Man ska ju kunna använda Eyetoy kameran.

Fan att jag ska inom gymmet efter jobbet, tar ju massa tid från GT5 :tungan

Jaha. Nu sitter jag och spelar för fullt. Har kört ett par cuper. har även klarat dom första gokart tävlingarna. Kör folkabuss nu på Top gearsbana. Helvete vad segt det går med dessa bussar!

Nionde plats ger bronspokal och man börjar som tolva, men det går seeeeegt med samba-bussarna.

Last edited:

Höll på att få hjärnblödning på bussjaevlarna. Toppar 80 blås efter 2 minuter fullgas.

AI-gubbarna är smarta som grankottar...bromsar och svänger helt omotiverat.
Och nuddar man en kon..."disqualified!"...börja om:mad::huvet

Sådär ja då har det löst sig med koderna. Givetvis gjorde jag misstaget att inte titta tillräckligt noga i plastfodralet där spelat låg. Bakom instruktionboken låg ett häfte med Collector´s edition koden.

Man fick följande fem bilar:

Audi R8 5,2 FSI
BMW M3 Coupe
Lamborghini Murcielago LP 640
Mercedes Benz 300 SL Coupe
Shelby Cobra 427 -66

Allihopa Chromeline vad det nu innebär för något.

Av butiken fick jag även en kod för att man förbeställt spelet. Den gav en Nissan GT-R GT 500 Stealth model.

Ja det var ju inga chockerande nyheter i spelet, som väl är. GT är GT, och så måste det förbli!

Seg laddningstid beror lite på servrarna som heeelt oväntat fick väldigt mycket trafik att ta hand om, gick det att läsa om i GT news på förstasidan i spelet.

Körkänslan är som vanligt helt underbart fantastisk. Vem bryr sig om hur det ser ut, egentligen?

Trailern till GT5 hade ju inget gameplay i sig överhuvudtaget. Vem orkar sitta och kolla på repriser?

På tal om ingenting, black ops singelplay gjorde jag ut på en kafferast, ungefär. Det var synd.

Man blir ju riktigt sugen på GT5 nu !
MEN, har ingen PS3a, sitter med 360 nu. Funderar dock starkt på att köpa en PS3 just pga GT5. Men hur bra är det egentligen?
Jämfört med Forza 3 t.ex ? Enligt gamereactor så gillar dom ju forza bättre :va
Är det värt stålarna (ca 3 papp) bara för att få köra GT5???

Help me!

Man blir ju riktigt sugen på GT5 nu !
MEN, har ingen PS3a, sitter med 360 nu. Funderar dock starkt på att köpa en PS3 just pga GT5. Men hur bra är det egentligen?
Jämfört med Forza 3 t.ex ? Enligt gamereactor så gillar dom ju forza bättre :va
Är det värt stålarna (ca 3 papp) bara för att få köra GT5???

Help me!

Klart det är, 3000:- får väl anses som billigt för GT5. Och Xbox, kom igen. Är du 5 år eller :tungan

forsza och gt är fan bra likt, jag tycker ju gt är bättre men jag är partisk också.

Jag har lirat halva kvällen nu utan internet som sagt, är det nåt jag missar förutom det uppenbara att jag inte kan lira online?

tycker det är jävla dryga laddningstider..

När kan man börja köra lite roligare rejs, dom i a-spec är ju riktigt tråkiga :P, det enda jag ser fram emot är lambo-rejsen ;)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti