Ps3 Tråden

Någon som har ett tips på något bra 2-spelar spel, gärna som sambon gillar också...
Tänkte beställa EA Sports MMA och en handkontroll så att vi kan spöa på varandra lite, men skulle vilja ha något typ äventyrsspel också.

Någon som har ett tips på något bra 2-spelar spel, gärna som sambon gillar också...
Tänkte beställa EA Sports MMA och en handkontroll så att vi kan spöa på varandra lite, men skulle vilja ha något typ äventyrsspel också.

Kan man köra co-op på "Resistance" så är det klockrent. Eller Ratchet and Clank. Sistnämnda är ett spel man måste ha till PS3. Underbart bra. :tummenupp

Kan man köra co-op på "Resistance" så är det klockrent. Eller Ratchet and Clank. Sistnämnda är ett spel man måste ha till PS3. Underbart bra. :tummenupp

Tror jag har det, ligger nog i spelhögen. Ratchet & Clank alltså. Ska kolla in resistance också.

EDIT: Det jag hade liggandes hade ingen co-op och resistance tyckte inte sambon såg nå kul ut, hon gillar inte fps.

Last edited:
Fattar inte hur man kan betala 600 spänn för ett spel. Att inhandla konsolen e en sak men sen kostar det för fan en förmögenhet om man ska köpa nåt till den.

Nja. Tycker en del spel är värda sina slantar.
I alla fall dom spelen som jag köper.

GT5 är väl det enda spelet där jag skulle kunna tänka mig att betala så mkt. Det släpps väl snart? Har ju utvecklats sedan början på järnåldern så det börjar bli dags.

GT5 är väl det enda spelet där jag skulle kunna tänka mig att betala så mkt. Det släpps väl snart? Har ju utvecklats sedan början på järnåldern så det börjar bli dags.

24'de är det datum som det ska släppas, hoppas det gör det denna gång också då. Jag har en playseat och en G27'a som bara står och väntar :tummenupp

Om du ska ha nått att spela med tjejen så funkar LBP! :)
Har fungerat bra i mitt fall, men då är hon en sån som aldrig spelar annars heller så då passar det bra!:tummenupp

Skåningar alltså.. :rolleyes:
:hihi

Köp inte spelen i Sverige...
Jag köper mina av antingen Amazon.co.uk eller simplygames.com..
Båda skeppar från UK så det blir ingen moms heller..
Och Amazon har börjat med Supersaver delivery till Sverige på vissa saker så frakten är gratis.. :D

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back