Ps3 Tråden

K-Man750, RDR när tid finns (vilket inte är ofta) :( Det blir kvällar efter kl 20 när tanten jobbar.

Skulle behöva ett posse där alla är Most wanted och även ett posse med max antal medlemmar. Single player blev 100 % idag :)

Last edited:
Ricken99, blir mest cod, har sbk x oxå.

Funderar starkt på move och nhl 11.

Har 100% på mw2 MP..

Väntar på COD Black Ops samt MoH Tier1 och Gran Turismo.

Jag gjorde en eller två Prestige men såg inte vitsen att fortsätta. Dock är jag helt såld på Hardcore S&D när man spelar med rätt folk, sjukt kul!

Du behöver inte prestige för att nå 100%.. lvl 70 utan prestige är jag och det går bra!

Hardcore äger, även om jag själv inte gillar S&D så mycket.

Adda mig! psn id amullo

Nån mer än jag som spelade betan till MoH? Tyckte det var något av det sämsta jag spelat.

Psn: hansen188

Det e bra pris på sbk09 nu på siba:tummenupp

99 kr roligare för de pengarna e inte lätt att hitta:)

Tja!

Funderar på att köpa ett Ps3. Är det nån här som har testat jailbreaken ? Isf, hur funkar den?
Pallar ju inte att punga ut med 600 / spel :näsblod

Ebay, 200-400 per spel.
Jag avvaktar lite till innan jag provar jailbreaken.

Nån mer än jag som spelade betan till MoH? Tyckte det var något av det sämsta jag spelat.

Psn: hansen188

Har inte spelat, men det verkar ju lite konstigt eftersom det är Dice som gör det spelet också. IOFS så var ju inte betan på BC2 speciellt bra ibörjan. Mycket bättra känsla i verkliga BC2 så att säga.

Brassa lite ikväll? Bc2 alltså. "I feel the need, a need for TAGS!":D

Tja!

Funderar på att köpa ett Ps3. Är det nån här som har testat jailbreaken ? Isf, hur funkar den?
Pallar ju inte att punga ut med 600 / spel :näsblod

Jag är svensk distributör för både psjailbreak och ps3key samt har sålt massor av "teensy" kort för psgroove. Dom fungerar som beskrivet, och det roligaste tycker jag är att homebrew/entusiastskrivna program börjar dyka upp som t.ex. ftp-server och emulatorer för klassiska småspel.

Men man får välja bort onlinespel och kommer säkert få svårt att starta nyutkomna spel i framtiden, iaf så länge ingen lyckats göra en "custom firmware" så att man kan hänga med i systemuppdateringar utan att jailbreaken slutar fungera.

Jag är svensk distributör för både psjailbreak och ps3key samt har sålt massor av "teensy" kort för psgroove. Dom fungerar som beskrivet, och det roligaste tycker jag är att homebrew/entusiastskrivna program börjar dyka upp som t.ex. ftp-server och emulatorer för klassiska småspel.

Men man får välja bort onlinespel och kommer säkert få svårt att starta nyutkomna spel i framtiden, iaf så länge ingen lyckats göra en "custom firmware" så att man kan hänga med i systemuppdateringar utan att jailbreaken slutar fungera.

När det där fungerar smärtfritt så ska jag också handla.

Jag kan sträcka mig till att byta filer på ett USB minne men mer än så ids jag inte hålla på fippla.

Mafia II

Någon som vet om det kommer komma någon form av nedladdningsbar expansion till Mafia II?

Spelet känns ganska ointressant sen man kört ut storyn...

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025